پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمدرضا توکلی بسیج طلاب خراسان جنوبی

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی گفت: اگر می خواهیم کلام و پیام رهبر معظم انقلاب و گفتمان ولایت را در دنیا به عرصه ظهور برسانیم، باید فکر و اندیشه بسیجی داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا توکلی، در جمع طلاب ورزشکار خراسان جنوبی، با تقدیر از حضور آنان در سومین دوره مسابقات ورزشی، اظهار کرد: روحانیون و طلاب سربازان امام زمان (عج) هستند و باید دارای تفکر و اندیشه بسیجی باشند.

وی با بیان اینکه اندیشه بسیجی طلاب، همان تفکر بزرگ مرد بسیجی علی بن ابی طالب (ع) است، افزود: ما باید براساس این فکر و اندیشه، مسیر خود را انتخاب  کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی ادامه داد: اگر می خواهیم کلام و سخنان رهبر معظم انقلاب و گفتمان ولایت را در دنیا به عرصه ظهور برسانیم، باید فکر و اندیشه بسیجی داشته باشیم.

حجت الاسلام توکلی با اشاره به این که طلاب باید در عرصه کسب معنویت و تحصیل علم با یکدیگر رقابت کنند، افزود: رقابت در عرصه معنویت، تقوا وعلم بسیار مهم است، چرا که هر انسانی که با تقواتر باشد، در نزد خدا ارزش بالاتر ی دارد.

وی، سربازی امام زمان(عج) را افتخاری بس بزرگ خواند و یادآور شد: هر شغلی خوب است، اما طلبگی از جایگاه خاصی برخوردار است؛ زیرا نقش هادی و راهنمای  دیگران را بر عهده دارد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی به انتظارات جامعه از طلاب اشاره کرد و گفت: مردم وقتی به طلبه نگاه می کنند، باید تمام خصوصیات و ویژگی هایی  که در پیامبر عظیم الشان(ص) و اهل بیت(ع) وجود داشت را دراو مشاهده کنند، البته نه در حد اعلا، چون این امر امکان ندارد، ولی می توان آن را در رفتار و گفتار بروز داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha