شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمد شمس الدین زاده - بشرویه

حوزه/ پیام راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال به جهانیان این بود که دموکراسی و مردم سالاری دینی در ایران حاکم است و مردم هرگز زیر بار زور و سلطه استکبار نخواهند رفت.

حجت الاسلام‌ محمد شمس‌الدین‌زاده، امام جمعه بشرویه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت اباعبدالله (ع) است، گفت: جرقه انقلاب اسلامی از ابتدا  توسط روحانیت و امام خمینی (ره) و روحانیت زده شد و تبعید امام (ره) به ترکیه، عراق و نهایتا پاریس  باعث بیداری ملت ایران شد و سرانجام انقلاب در 22 بهمن سال1357 به پیروزی رسید و بساط  ظلم ستم و استعمار در ایران برچیده شد.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی بویژه صهیونیسم از اقتدار انقلاب نگران بوده  و در راستای براندازی آن، هشت سال جنگ را بر ملت ایران تحمیل کردند، اما به جایی نرسیدند.

امام جمعه بشرویه بابیان اینکه اکنون 36 سال از عمر انقلاب می گذرد، عنوان کرد: امت اسلامی باصبر و استقامت خود در طول 8 سال دفاع مقدس، بیش از 250 هزار شهید تقدیم انقلاب کردند و در برابر مستکبران جهان ایستادند.

حجت الاسلام شمس الدین زاده با اشاره به اینکه امروز سخت ترین حربه دشمن جنگ نرم و اقتصادی است، گفت: دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران در قالب سه جنگ سخت، نرم و اقتصادی تلاش های زیادی کرده است، اما راه به جایی نبرد و با توکل به خدا و تدبیر مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و برون رفت از وابستگی اقتصاد از نفت، رشد اقتصادی کشور بیش از پیش خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به شکوه راهپیمایی 22 بهمن امسال، اظهار کرد: پیام راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال به جهانیان این بود که دموکراسی و مردم سالاری دینی در ایران حاکم است و مردم زیر بار سلطه استکبار نخواهند رفت.

امام جمعه بشرویه، حضور حداکثری مردم در راهپیمایی را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و  غرب خواند و تصریح کرد: مردم با محوریت روحانیت در خط مقدم دفاع از انقلاب و ولایت قرار دارند و هرگز دست از آرمان ها بر نخواهند داشت.

حجت الاسلام شمس الدین زاده، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده صلابت، استقامت، استقلال و بصیرت آنان دانسته و یادآور شد: حضور میلیونی مردم در سراسر کشور پشتوانه ای برای انقلاب اسلامی و تثبیت و تقویت پایگاه تشیع در جهان است.

و ی ادامه داد: پیامی که این حضور می تواند برای آمریکا داشته باشد، آن است که ملت ایران نیازی به بمب اتم ندارد و با وحدت و اتحاد، عظیم ترین قدرت را ایجاد خواهند کرد و همچون دوران دفاع مقدس این مسئله را به غربی ها و مستکبرین ثابت کردند.

امام جمعه بشرویه، بیدار اسلامی در یمن، بحرین، مصر و... را نشات گرفته از انقلاب ملت ایران خواند و گفت:بیداری اسلامی نتیجه حاکمیت اندیشه و تفکر اسلام ناب و محوریت قرآن، اهل بیت(ع) و پویایی تفکر مکتب شیعه می باشد، لذا دشمنان اسلام از صدور انقلاب اسلامی احساس خطر می کنند در صدد براندازی نظام برآمده اند

حجت الاسلام شمس الدین زاده تصریح کرد:امروزه دشمنان نه نتها انقلاب اسلامی ایران، بلکه اسلام را هدف قرار داده اند و با انتشار مطالبی زشت و زننده مثل جریان سلمان رشدی و یا توهین روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به پیامبر اکرم(ص) و همچنینی ایجاد گروه هایی مانند داعش به مقابله با اسلام برخاسته اند.

وی در پایان به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با این پیام جهانی، جوانان غرب را از واقعیت های مکتب انسان ساز اسلام آگاه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha