جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جشنواره فرهنگی ورزشی طلاب ویژه دهه فجر

حوزه/ مسئول فرهنگی حوزه علمیه استان خراسان جنوبی از برگزاری سومین دوره مسابقات ورزشی طلاب مدارس علمیه استان، در بیرجند خبر داد.

حجت الاسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اعلام این خبر اظهار کرد: سومین دوره مسابقات ورزشی مدارس علمیه استان خراسان جنوبی با شرکت 141 طلبه، از 16 مدرسه،  در رشته های دو استقامت 4 کلیومتر، شنا 20 متر، تیر اندازی، پینگ پنگ و والیبال،  به مدت 3 روز در بیرجند ، در حال برگزاری است.

 مسئول فرهنگی حوزه علمیه استان خراسان جنوبی هدف از برگزاری مسابقات ورزشی را نشاط ایجاد نشاد و شادابی و تقویت روحیه طلاب اعلام کرد و افزود: مسابقات از 29 بهمن با برگزاری آیین افتتاحیه در بقاع متبرکه شهدای باقریه، شروع شده و اول اسفند به پایان خواهد رسید و در آیین اختتامیه از برترین ها تجلیل خواهد شد

دبیر سومین دوره مسابقات وزشی مدارس علمیه خراسان جنوبی با اعلام این که در مرحله مقدماتی والیبال، سه تیم برتر امروزمشخص می شوند، ادامه داد:روز جمعه مرحله فینال و رده بندی برگزار خواهد شد و با حضور حجت الاسلام و المسلمین مشرفی، مدیرحوزه استان و مسئولین ادارات ورزش و بسیج طلاب از سه تیم برتر تجلیل به عمل می آید.

وی خاطر نشان کرد: طبق سنوات گذشته، برترین های رشته های مختلف به مسابقات کشوری که با حضور طلاب حوزه های سراسر کشور برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha