یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ناکار آمدی تحریم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) خراسان جنوبی گفت: مردم با حضور انقلابی در راهپیمایی، این موضوع را به دشمنان ثابت کردند که تحریم ها هیچ گاه ملت بزرگ و شریف ایران را به زانو در نخواهد آورد و این مسئله در اراده مستحکم آنان خللی وارد نمی کند.

حجت الاسلام حسینی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با تبریک حضور دشمن شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: امسال علاوه بر شعارهای سیاسی که هر سال در 22 بهمن مورد توجه است، شعارهای دینی و اسلامی پر رنگ تر از قبل به گوش می رسید.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اسدیه با بیان این که امسال  مهم ترین شعار 22 بهمن "لبیک یا رسول الله(ص)" بود، عنوان کرد: در این راهپیمایی همچنین مردم بر حق مسلم هسته ای خود تاکید ویژه ای داشتند.

وی با اشاره به این که مسئله سومی که در شعارها دیده شد، محکومیت فتنه و فتنه گران بود، ابراز داشت: مردم اجازه نمی دهند خدشه ای به انقلاب و نظام وارد شود.

حجت الاسلام حسینی  با اشاره به اینکه شکوه راهپیمایی 22 بهمن دلالت بر مردمی بودن نظام دارد، خاطر نشان کرد: مردم علی رغم تحریم ها و مشکلات، وفاداری خود به انقلاب و رهبری را به رخ جهانیان کشیدند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اسدیه با بیان اینکه حضور مردم در 22 بهمن باعث ناامیدی و سر افکندگی دشمن شد، افزود: دشمن به این موضوع پی برد که مردم این نظام را بوجود آورده اند و بار دیگر با حضور در صحنه خواستار استمرار و بقای نظام هستند.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اسدیه تصریح کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی، این موضوع را به دشمنان  ثابت کردند که تحریم ها هیچ گاه ملت بزرگ و شریف ایران را به زانو در  نخواهد آورد و این مسئله در اراده مستحکم آنان خللی وارد نمی کند.

وی با بیان این که کلام رهبری حتی در خارج ازمرزهای ایران تاثیرگذار است، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب بر اوضاع جهان احاطه دارد و در مسائل جهانی موضع گیری های دقیقی می کنند.

حجت الاسلام حسینی به نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب اشاره کرد و گفت: این پیام در  خنثی سازی تبلیغات مسموم علیه اسلام و روشنگری جوانان اروپا و آمریکا بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به نقش روحانیت در قبال پیام رهبر معظم انقلاب، خاطر نشان کرد: روحانیت در خصوص این پیام در دو عرصه می تواند فعالیت کند، یکی در بحث ابلاغ پیام از طریق فضای مجازی و ...

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) اسدیه دومین عرصه را تبیین و تحلیل پیام ها مقام معظم رهبری دانست و افزود: نقش روحانیت در تبیین زوایای پیام مقام معظم رهبری برای مردم جهان، بسیار موثر است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha