شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد باقر عبادی - نماینده بیرجند

حوزه/ حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن کمک بزرگی به مذاکره کنندگان هسته ای کرد و یقینا با اقتدار بیشتری وارد میدان نبرد دیپلماتیک با غربی ها می شوند و از این مسئله به عنوان اهرم فشار استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری »حوزه» در بیرجند، با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: در 22 بهمن سال 57 مردم بسیار پرشور پیروزی انقلاب را جشن و یک روز فراموش نشدنی را در تاریخ رقم زدند و امروز نیز با شکوه تر از سال های قبل در صحنه حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه قدرت ملت ایران بسیار افزایش یافته، گفت: توانمندی ملت ایران قابل مقایسه با سال 57 نیست، در آن سال دشمن نتوانست هیچ کاری از پیش ببرد و جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد و امروز هم به طریق اولی و به فضل الهی نخواهد توانست.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ما از نظر علمی، فناوری و ... پیشرفت های خیره کننده ای داشته و دارای ایده های بلند فرهنگی و سیطره سیاسی بر خاورمیانه است.

وی با تاکید بر خیره شدن چشم جهانیان از شکوه ملت ایران، خاطر نشان کرد: حضور پر شور مردم در 22 بهمن چشم جهانیان را بار دیگر خیره کرد و دشمنان جمهوری اسلامی ایران فهمیدند که با چنین ملت بصیر و ولایی رو برو هستند و قطعا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

حجت الاسلام عبادی افزود: ایران قوای نظامی بسیار قدرتمند و دانشمندان جوانی است که قله ها را یکی پس از دیگری فتح می کنند و این نشان دهنده آن است که ما روز به روز قدرتمندتر شده و خواهیم شد.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با تشکر از حضور گسترده مردم  در راهپیمایی  22 بهمن با وجود تحریم ها، عنوان کرد: مسئولان هر چه دارند از حضور مردم در صحنه های مختلف است که برای دفاع از دین خدا، ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب و امام راحل در تمام صحنه حضور پیدا کرده و  ندای "لبیک یا رسول الله(ص) را سر می دهند؛ این حضور گسترده پیام های مختلفی را در بر  غربی ها به ویژه آمریکای جنایت کار خواهد داشت.

 وی، اقتدار و دلگرمی مذاکره کنندگان هسته ای ایران را یکی از دستاوردهای حضور باشکوه مردم  ذکر کرد و افزود: حضور شکوهمند مردم کمک بزرگی به مذاکره کنندگان هسته ای کرد و یقینا با اقتدار بیشتری وارد میدان نبرد دیپلماتیک با غربی ها می شوند و از حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان اهرم فشار استفاده خواهند کرد.

حجت الاسلام بادی  با بیان اینکه دو مرحله ای شدن مذاکرات حیله و نیرنگی بیش نیست، خاطر نشان کرد: دورانی که دشمن بخواهد ملت ما را خوار و ذلیل کند، گذشته و ملت ما از حق طبیعی خودش دست نخواهد کشید و ما دو مرحله ای شدن هسته ای (در کلیات و جزییات) را نمی پذیریم و قطعا بحث دو مرحله ای شدن حیله و نیرنگ دشمن است.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha