یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
12

حوزه/ امروز زنان سرزمین من از برهنگی و اینکه حتی برای تبلیغ یک آدامس از جنسیت آنان استفاده می شود، خسته شده‌اند و با خود می‌گویند "زن با حجاب چقدر محترم است".

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، خولیو آنتونیو، رهبر مسلمان آمریکای لاتین، در همایش «نقش انقلاب اسلامی ایران در آمریکای لاتین» که در دانشگاه پیام‌نور بیرجند برگزار شد، با بیان اینکه  از سن 19 سالگی به دین اسلام مشرف شده است، گفت: برخی از جوانان ایرانی وقتی متوجه زبان متفاوت من می‌شوند از من می‌پرسند که اهل کجایی و وقتی می‌گویم از آمریکای لاتین چون فرق میان آمریکای لاتین و شمالی را نمی دانند و فقط کلمه آمریکا را شنیده اند از من می‌خواهند که برایشان از آزادی و تکنولوژی غرب بگویم، در حالی که از فرهنگ غلط و زشت غرب آگاه نیستند.

وی ادامه داد: من در جواب آنها می گویم "در آمریکا آزادی مطلق وجود دارد، در آن محیط می‌توانی به گونه‌ای آزاد باشی که در فساد غرق شوی و کاری کنی که  ریشه خانواده  خشک  شود".

رهبرمسلمان آمریکای لاتین با اشاره به آزادی آمریکایی، افزود: در آزادی آمریکایی حرمت زن شکسته و حتی به‌ عنوان کالا در ویترین مغازه‌ها عرضه می شود و این نکته بسیار مهمی است که در اولین سفری که به نیویورک داشتم شاهد آن بودم.

خولیو آنتونیو  ادامه داد: در آمریکا همجنس گرایی رواج دارد و تربیت سگ بر تربیت فرزند ارجحیت دارد؛ معنی آزادی در آمریکا این است.

رهبرمسلمان آمریکای لاتین تصریح کرد: در آمریکای لاتین بخش های اقتصادی زیادی وجود دارد تنها نقطه مشترک زبانمان است و متاسفانه چیزی که بتواند دل های ما را  به هم نزدیک کند وجود ندارد.

خولیو آنتونیو با اشاره به تحت نفوذ بودن کشورهای آمریکای لاتین از جمله کلمبیا، خاطر نشان کرد: قوانین مدنظر آمریکا در کشور من کلمبیا حکم‌فرماست، به‌عنوان مثال 5 سال پیش فردی به 162 بچه  تجاوز کرد و مردم خواهان اعدام او بودند اما چون قوانین آمریکایی حکم فرماست او اعدام نشد و 4 سال دیگر نیز از زندان آزاد خواهد ‌شد!. همچنین متاسفانه در تلویزیون به بچه ها یاد داده می شود که قبل از ازدواج هر کاری که دوست دارند، بکنند!

وی به آثار حضور آمریکا در کشورش اشاره و عنوان کرد: اولین آثار آن، رواج موسیقی است؛ امروز جوانان ما در کلمبیا از 24 ساعت شبانه روز 14,15 ساعت موسیقی گوش می دهند، حتی در کتابخانه ها نیز هنگام مطالعه همه این کار را انجام می دهند. آسیب های این بحث خیلی جدی است تا جایی که در وزارت بهداشت این بحث مطرح شده که چکار کنیم تا آن را ریشه کن کنیم.

رهبرمسلمان آمریکای لاتین ادامه داد: دومین اثر این است که ما هر سال یک هنرمند را به عنوان شخصیت سال معرفی می کنیم که این شخص با لباس و زینت آلات  24 ساعته در تلویزیون نمایش داده می شود و به عنوان اسطوره و الگو برای جوانان شناخته می شود و این مسئله آسیب فرهنگی جدی را وارد کرده است

 خولیو آنتونیو اضافه کرد: نفوذ زبان آمریکایی بر زبان مادری ما یعنی اسپانیایی و از بین رفتن روابط خانوادگی به علت ترویج فساد از جمله آسیب‌های نفوذ فرهنگ آمریکایی در سرزمین من است.

وی تصریح کرد: امروز در کشورهای تحت نفوذ فرهنگ آمریکا نه تنها همجنس‌بازی بلامانع است، بلکه دولت‌ها تلاش دارند حقوقی را برای آنان مدنظر قرار دهند از جمله اینکه بتوانند فرزندی را به سرپرستی قبول کنند که این مسئله باعث از بین رفتن بنیان خانواده ها می شود.

این اندیشمند آمریکای لاتین عنوان کرد: آخرین آثار نفوذ آمریکا این است که خانواده ها ریشه کن شده  و در تلویزیون نشان می دهند که هر زنی می تواند 4,5 شوهر داشته و این اعتقاد را داشته باشد که پرورش سگ، همان خدمات بچه را انجام می دهد و رونق آن از بچه داری بیشتر است.

این اندیشمند آمریکای لاتین تاکید کرد: چیزی که باید هر ایرانی یا کلمبیایی بداند این است که نگذاریم  فرهنگ مریض آمریکا که وارد مغز و قلب ما شود.

وی با اشاره به فرهنگ اصیل ایرانی خاطر نشان کرد: شما مردم ایران یک فرهنگ اصیل دارید و این مسئله واضح و روشن است و باید به آن افتخار کنید.

رهبر مسلمان آمریکای لاتین در ادامه با اشاره به 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این ایام فقط در ایران جشن گرفته نمی شود، بلکه در آمریکای لاتین هم ما به عشق انقلاب جشن می گیریم؛  این انقلاب در بین بومیان آمریکای لاتین جایگاه ویژه ای دارد .

خولیو آنتونیو با بیان اینکه ما آرزوی داشتن شخصیت هایی همچون امام خمینی(ره) و امام خامنه ای را داریم، افزود: جوانان آمریکای لاتین عاشق انقلاب ایران هستند.

رهبرمسلمان آمریکای لاتین با بیان این که ما تابع سخنان رهبر ایران هستیم، ابراز داشت: مردم ایران  باید به ایرانی بودن خود افتخار کنند؛ بانوان در آمریکای لاتین به این نتیجه رسیده اند که فرهنگشان غلط است با روی آوردن به اماکن مذهبی و مساجد، خواهان دریافت راز موفقیت زن ایرانی هستند.

خولیو آنتونیو افزود: امروز زنان سرزمین من از برهنگی و اینکه حتی برای تبلیغ یک آدامس از جنسیت آنان استفاده می شود، خسته شده‌اند و با خود می‌گویند "زن با حجاب چقدر محترم است" و طالب این شخصیت هستند.

وی عنوان کرد: در فرهنگ آمریکایی زن چیزی به‌عنوان مهریه ندارد و به همین دلیل یک مرد به راحتی می‌تواند او را به دست آورد، زنان آمریکا خواستار محیط جداگانه برای خود مانند اتوبوس، استخر و ... هستند و این مدل را از ایران گرفته اند.

رهبر مسلمان آمریکای لاتین با به جایگاه ایران اشاره کرد و  گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به لطف مقاومت مردم آنقدر محکم است که دشمنانش بیچاره شده و درصدد آن هستند که هر طور شده به ایران ضربه بزنند.

 وی با بیان اینکه آمریکایی ها از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند، افزود: تنها کشورهایی مانند ایران که وابستگی به بانک های جهانی دارند، توان مقاومت در برابر مشکلات اقتصادی را دارند و در آینده نه چندان دور، ایران آثار استقلال مالی خود را خواهید دید.

خولیو آنتو نیو با اشاره به کاپتولاسیون حاکم بر کشورش، خاطر نشان کرد: اگر یک صهیونیست و آمریکایی در کلمبیا مرتکب جنایتی شود، دادگاه های کشور من حق محاکمه او را ندارند، برای من مایه شرمندگی است که در مملکتم 5 پایگاه نظامی آمریکایی وجود دارد، در حالی که در کشور شما اینگونه نیست و باید به این مسئله افتخار کنید.

وی افزود: 20 سال پیش همه مردم من عاشق آمریکا بودند و به هر کسی ویزا داده نمی شد و 5 روز زمینی می رفتند تا به آمریکا برسند، ولی امروز کسی حاضر نیست به آنجا برود آنها مانند زالو هستند می چسبند و خون هارا می مکند و بعد به سراغ قربانی بعدی می روند.

رهبر مسلمان آمریکای لاتین در پایان خاطر نشان کرد: من به مدل آزادي، مقاومت، ايمان و دنبال حقيقت بودن مردم ايران افتخار مي‌كنم، شما عقب مانده نیستید، بلکه همه چیز دارید به این انقلاب، رهبر و اینکه ایرانی هستید افتخار کنید.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha