یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غلامحسین نوفرستی

حوزه / نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیرجند گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی حجت را تمام کرده و ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام هستند .

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) بیرجند،  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خصوص حضور گسترده مردم در 22 بهمن اظهار کرد: همانطور که رهبر عزیزمان پیش بینی کرده بودند، مردم ما امسال باحضور پرشور و جدی تر از سال های گذشته  در راهپیمای حضور پیدا کردند و شعارهای دندان شکنی به غربی ها دادند.

این استاد حوزه بیرجند افزود: ما شاهد آن  بودیم که مردم با عشق به ولایت ,عشق به اسلام و ارزش های انقلاب به میدان آمدند، قطعا حضور مردم در این راهپیمایی با شکوه و بی نظیر هم بیانگر پیوند مردم با ولایت و هم تو دهنی محکم به استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام نوفرستی، با اشاره به شعارهای مردم در 22 بهمن امسال خاطر نشان کرد: همه ملاحظه کردند که مردم با حضور خود در صحنه و هم چنین با سر دادن شعار هایی مانند جانم فدای رهبر، ما ایستاده ایم، مرگ بر اسرائیل، آمریکا و انگلیس، ثابت کردندکه مردم از عزت و افتخار ایران همواره در تمام شرایط چه جنگ، چه فتنه و چه تحریم های ظالمانه حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه  علی رغم همه توطئه‌ها از طرف دشمن، آینده ای روشن برای ما و اسلام عزیز پیش بینی شده  عنوان کرد: مردم با گفتن لبیک یا رسول الله ,لبیک یا محمد(ص) به توطئه های دشمن در بحث اسلام هراسی پاسخ دادند.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) در ادامه با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته ای گفت: آنچه در بحث مسایل هسته ای و ژنو مطرح است این است که مردم گوش به فرمان رهبری و ولایت هستند و رهبری بارها فرمودند که من به این مذاکرات خوش بین نیستم زیرا آمریکایی ها به دنبال منافع خودشان هستند.

وی تصریح کرد: دولتمردان باید رسالت و تکلیف خودشان را انجام دهند؛ باید حواسشان به 1+5 هم باشد زیرا آنها هرگز منافع ما را نمی خواهند بلکه به دنبال منافع خودشان هستند.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد:راهی که دولتمردان شروع کرده اند باید با عزت دنبال شود و امروز با شعار هایی که داده شد دوباره مردم به مسئولین تذکر و هشدار دادند که حواستان را جمع کنید بدانید که آمریکا و غرب از ابتدای انقلاب مخالف این ملت بوده و در صدد ضربه زدن به این نظام است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha