پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انتخابات

حوزه/ دشمن همیشه با تبلیغات سوء سعی بر متشنج نشان دادن فضای انتخاباتی دارد ولی به لطف خداوند ، بصیرت و هوشیاری مردم هر بار توطئه دشمنان باطل می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمد قره داغی، عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چالدران، با اشاره به اهمیت شرکت حداکثری و شور مردم در پای صندوق های راًی اظهارداشت: شرکت گسترده مردم در انتخابات و ايجاد فضاي آرام  و امن جهت حضور گسترده، باعث خوشحالي ياران نظام و جلوگيري از توطئه‌هاي دشمنان اسلام و ايران اسلامي می شود.

وی افزود: مردم باید در انتخابات کسی را انتخاب کنند که دشمنان نظام از این فرد انتخاب شده شاد نشوند؛ ازطرفی باید افرادی به مجلس اسلامی و خبرگان راه یابند که زنده کننده راه امام خمینی(ره) شهدا بوده و در خط انقلاب و ولایت فقیه باشند.

امام جمعه چالدران تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی از مواردی است که دشمن نسبت به آن ترس و واهمه دارد و نقشه های شوم آنان رانقشه بر آب می کند، بنابراین حضور حداکثری نشانگر هوشیاری و بیداری ملت ایران و پشتیبانی از آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمن همیشه با تبلیغات سوء و بر ضد ارزش های اسلامی سعی بر متشنج نشان دادن فضای انتخاباتی دارد ولی به کمک خداوند و بصیرت و هوشیاری مردم هر بار توطئه دشمنان باطل می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha