جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام محمدی عراقی

حوزه/ نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای فرهنگ عمومی گفت: دشمنان قصد دارند با کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در عرصه انتخابات، مقبولیت نظام را در سطح پایینی نشان دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین  محمود محمدی عراقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب برای انتخابات پیش رو برنامه ریزی کرده و به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان با انقلاب اسلامی مشکل دارند، یادآور شد:  هجمه های موجود در زمینه انتخابات به دلیل اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری است، دشمنان قصد دارند با کمرنگ جلوه دادن مشارکت مردم در عرصه انتخابات، مقبولیت نظام را در سطح پایینی نشان دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی با اشاره به دشمنی عده ای با آرمان های انقلاب، تصریح کرد: علاوه بر دشمنان خارجی، برخی در داخل کشور نیز از زمان انقلاب با آرمان های امام مشکل داشتند و اختلاف دیدگاه خود را تا کنون پنهان کرده اند، اما امروز نسبت به نظر رهبر معظم انقلاب زاویه گرفته و با آن مخالفت می کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به انتقادات تند برخی افراد نسبت به شورای نگهبان، ابراز داشت: نظر فقهای شورای نگهبان مطابق قوانین لازم الاجرا است و همگی باید نسبت به اجرای آن تمکین کرده و پایبند انقلاب و قوانین باشیم.

این استاد حوزه در پایان طلاب را سربازان امام زمان(عج) خواند و بیان داشت: طلاب و روحانیان باید حامی دولت و رهبر بوده و خط امام(ره) و شهداء را ترویج و تقویت کنند، زیرا تقویت و حفظ اصل ولایت فقیه به منزله پایداری و اقتدار انقلاب است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha