شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: همه باید بکوشیم تا شاهد حضور حداکثری و حماسی مردم در پای صندوق های رای باشیم و این مساله باید مهم ترین رویکرد انتخاباتی باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با تاکید بر این که برگزاری باشکوه انتخابات به طور متوسط سالی یک بار در تاریخ سی و هفت ساله نظام جمهوری اسلامی ، یکی از نعمت های الهی و مایه افتخار همه ماست، اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند هر کسی ولو این که انقلاب و رهبری را هم قبول نداشته باشد به خاطر حفظ و تقویت امنیت و اتحاد کشور در انتخابات شرکت کند تا در شکل گیری سرنوشت خود با دیگر هموطنان سهیم باشد.

وی بر لزوم هوشیاری در مقطع حساس فعلی تاکید کرد و افزود: در عین حال که همه باید شرکت کنند می بایست در صدد انتخاب اصلح نیز باشند تا خدای ناکرده نفوذی ها در مجلس خبرگان و شورای اسلامی حضور پیدا نکنند که از حلقوم آن ها حرف دشمن زده شود.

مدیر حوزه علمیه همدان همچنین خاطرنشان کرد: از این حیث هم کاندیداهای انتخابات و هم عموم مردم چارچوب های قانونی و شرعی را در این مساله بزرگ رعایت کنند چه آن که رعایت قانون و احترام به رای مردم، حق الناس است و امروز دوست و دشمن، چشم به انتخابات ما دوخته اند تا ببینند این بار مردم ایران چه رفتاری از خود نشان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha