جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردارد غلامرضا احمدی

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: به لطف الهی نقش آفرینی بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی به ویژه در امر اشتغالزایی توام با تحولات خوبی بوده است.

سردار غلامرضا احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: بسیج علاوه بر درخشش در تامین امنیت کشور چه در زمان جنگ و چه دوران صلح، در فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی نیز یاری گر مردم و نظام بوده و به ویژه در سال های اخیر در عرصه اقتصاد مقاومتی ، فعالیت های چشم گیری انجام داده که ایجاد ده ها هزار شغل در سراسر کشور و از جمله استان قم یک نمونه از آن هاست.

وی همچنین با اشاره به دیدار اخیر جمع کثیری از بسیجیان با مقام معظم رهبری گفت: ایشان در این دیدار ، بسیج را لشکری انقلابی توصیف کرده و آن را مظهر مردم سالاری دینی برشمردند.
احمدی اضافه کرد: تعابیر رهبر معظم انقلاب در این خصوص برای همه ما به خصوص کسانی که دل در گرو ارزش ها و آرمان های انقلابی دارند و با روحیه بسیجی در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور دارند، بسیار راهگشا و دلگرم کننده است.

این فرمانده سال های دفاع مقدس همچنین با اشاره به این که بسیج به عنوان سنگری که لشکریان مخلص خدا در آن قرار دارند ، متعلق به همه آحاد ملت است ، ابراز داشت: بی شک همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی و ارزش های الهی آن دارند و در تبعیت از ولایت و مقابله با دشمنان ، تردید به خود راه نمی دهند، بسیجی هستند و جزو لشکریان مخلص خدا محسوب می شوند.

وی تاکید کرد: گرچه در سال های اخیر دشمنان خارجی و برخی عناصر داخلی آن ها، این اتهام را به بسیج وارد می کردند که جناحی است اما به لطف الهی بسیج هیچ گاه در مسیر اهداف جناح و حزب خاصی نبوده بلکه همواره در طریق انقلاب اسلامی و لبیک گویی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گام برداشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha