سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سردار شاهرخی

حوزه/ فرمانده سپاه استان قزوین عنوان داشت: بسیج از جایگاه الهی و رفیعی برخوردار است و تنها روحیه بسیجی سبب تحقق صحیح اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار شاهرخی، امروز در جمع طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزارشد ضمن تبریک هفته بسیج گفت:  عظمت، سربلندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی و بین المللی مرهون رشادت ها، ایثارگری و جانفشانی های بسیجیان است .

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج و  بسیجی واژه عمیق و شورآفرینی است که دنیایی از عظمت، اقتدار و ایثار را در ذهن ما تداعی می کند.

سردار شاهرخی ادامه داد: هفته بسیج یادآور رشادت ها، پایمردی ها و ایثارگری های بهترین فرزندان امام راحل عظیم الشان ما است و انقلاب هشت سال دفاع مقدس یعنی تجلی عشق و ایثار و شهادت برای حفظ کیان نظام اسلامی در حریم ولایت و انقلاب می باشد.

وی یادآورشد:  امروزه بسیج توانسته در تمام سنگرها حضور موثر و با نشاطی داشته باشد  که این نشان دهنده پیکر سالم و روح بی آلایش این تشکل مردمی و ایرانی است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان داشت: بسیج از جایگاه الهی و رفیعی برخوردار است و تنها روحیه بسیجی سبب تحقق صحیح اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه می شود.

وی افزود: داشتن روحیه بسیجی و رضای الهی در کارها بهترین روش برون رفت از بروکراسی های زائد اداری است که می تواند ضمن آبادانی ، خدمت رسانی بدون منت را به مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه محقق کند.

فرمانده سپاه استان قزوین به ابتکار امام راحل (ره) در تشکیل نهاد بسیج اشاره کرد و اظهارداشت: تشکیل بسیج یکی از ابتکارات ماندگار امام خمینی(ره) بود که به نهادی ارزشمند و مدافع انقلاب اسلامی تبدیل شده است.

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد:  بسیج یک حرکت الهی و آسمانی است که اگر در کاری روحیه بسیجی نباشد آن کار ابتر خواهد بود.

وی ادامه داد:  بسیج کوله باری از تجارب ارزشمند است که اقتدار و عظمت خویش را در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ... به خوبی نشان داده و این مسئله برهیچ کس پوشیده نیست.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان داشت:  بسیج و تفکر بسیجی برخاسته از نهضت عاشورا است و هرکس با این تفکر زندگی کند قطعاً در کارش موفق خواهد بود.

وی در پایان گفت: شما طلاب و روحانیون حوزه های علمیه امروز وظیفه بسیار خطیری بر عهده دارید، چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند که بین روحانیت و مسولین  نظام فاصله انداخته و شبهاتی را مطرح نمایند، لذا  امروز باید بیش از همیشه هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha