یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی- مشاور فرمانده کل سپاه

حوزه/ حجت الاسلام حسینی، ولایت پذیری و بصیرت؛ دو عمل مهم پیش برنده انقلاب دانست و تصریح کرد: تمام تیرهای دشمنان به سنگ خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، امروز در جمع روحانیون بسیجی، در سالن اجتماعات  سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین، به همایش باشکوه اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:  همایش عظیم اربعین حرکت بسیار پر خیر و برکتی است که آثار سیاسی و غیر سیاسی خود را می‌گذارد و نشان دهنده وحدت جامعه اسلامی است، چرا که علاوه بر شیعه، بسیاری از اهل سنت نیز در آن شرکت  کرده وعراقی‌ها نیز بسیار خوب میهمان نوازی  کردند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برگزاری راهپیمایی اربعین شیعیان در کربلا، مایه هراس دشمنان به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: امسال این مراسم  باشکوه به لطف خدا در کمال آرامش و امنیت برگزار شد و باعث شکست دشمنان اسلام به ویژه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی گردید.

مشاورفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم و حماسه دشمن شکن که اقتدار مسلمان و تمام آزادگان جهان را به تصویر کشید، برای مستکبران پیامی بس بزرگ داشت  که هنوز راه  امام حسین (ه) در مبارزه با ظلم و استکبار ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر مردم یک جامعه هوشیار و آگاه باشند، ترفندهای دشمنان راه به جایی نخواهد برد، اظهارداشت: حضور درمسیر راهپیمایی اربعین همان قدم گذاشتن در مسیر حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است و مصداق بارز بیداری همراه با شور و شعور مردم در جامعه اسلامی است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسدران در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیان داشت: امروز بسیج یک تفکر و فرهنگ است و در تمام عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی نقشی تاثیر گذاری دارد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: امروز همه آحاد ملت ایران و بسیجیان ضمن پشتیبانی از ولایت، در برابر تمام توطئه های دشمنان با اقتدار ایستاده است.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را به کار بردند تا ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را ساقط  کنند، ولی در فتنه سال 78 و88 تمام نقشه های آنان به سنگ خورد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: باید همیشه بصیرت خود را که مورد تاکید رهبری معظم انقلاب اسلامی است در همه حال حفظ نماییم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha