دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بسیج طلاب و روحانیون

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل، تشکیل بسیج را از ابتکارات حضرت امام خمینی (ره) برای حفظ و تداوم ارزشهای انقلاب اسلامی دانست وگفت : تفکر بسیجی متعلق به همه دوران است .

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام حسین احمدی نژاد، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آران و بیدگل درحسینیه الزهراء این مدرسه در جمع اساتید ، طلاب و فرماندهان پایگاههای ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، به  ارزش و جایگاه بسیج درنظام اسلامی اشاره کرد و گفت : بسیج  با حضور در تمام صحنه های انقلاب  موجب حفظ و تداوم ارزشهای انقلاب اسلامی شد .

وی با بیان اینکه بسیج شتابزده عمل نمی کند، افزود : بسیج  همیشه با تفکر و هوشیاری  هدفمند در تمام عرصه های میدانی  که مورد نیاز باشد جانانه  و شجاعانه وارد می شود.

 مدیرمدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آران و بیدگل با اشاره به اینکه بسیجی باید بصیرت بسیار بالایی داشته باشد، گفت:  بسیج  نقش بسیار موثری در بصیرت افزایی  جامعه دارد.

در ابتدای این مراسم فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان آران و بیدگل با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد مردمی در آگاه سازی و بصیرت افزایی ، به نقش روحانیون و طلاب در ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه  اشاره کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha