شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام اسفندياري

در راستاي شكوفايي و بالندگي با نگاه انقلابي حوزه علميه خراسان به منظور پيشبرد اهداف و فعاليت هاي مربوطه، حوزه‌هاي علميه خراسان جنوبي و شمالي كه تا پيش از اين عنوان نمايندگي حوزه علميه خراسان را داشتند، به مديريت استاني ارتقا يافتند.

به گزارش خبرگزاري «حوزه»از مشهد، حجت‌الاسلام محمد اسفندياري، مسئول حوزه مديريت حوزه علميه خراسان، اين حوزه نهادي با انديشه و عمل انقلابي دانست و اظهار كرد: انقلابي ماندن حوزه‌هاي علميه نياز به كار جدي و همه‌جانبه در همه بخش‌هاي آن دارد كه در اين زمينه همه توان خود را به كار مي گيريم.

وي ابراز كرد: به دنبال اين مسئله هستيم كه نيازهاي فراوان جامعه را با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و تلاش‌هاي شبانه‌روزي پاسخگو باشيم.

حجت الاسلام اسفندياري با اشاره به حكم مقام معظم رهبري و تشكيل شوراي عالي حوزه علميه خراسان، ابراز كرد: با ابلاغ مركز مديريت، از اين به بعد حوزه‌هاي علميه خراسان جنوبي و شمالي كه تا پيش از اين عنوان نمايندگي حوزه علميه خراسان را داشتند، به مديريت استاني تغيير نام پيدا كردند تا با همه ظرفيت و جايگاه جديد خود، حركت تحولي و انقلابي حوزه علميه خراسان را ادامه دهند و همسو با برنامه هاي شوراي عالي اين حوزه در تربيت طلابي انقلابي و موفق، كوشش كنند.

وي با اشاره به رويكرد حركت تحولي اين حوزه كه در همه ابعاد آموزشي، پژوهشي، فرهنگي و مديريتي شروع شده است، گفت: همين علت، موجب ارتقاي جايگاه مديريت حوزه هاي علميه خراسان جنوبي و شمالي در عمليات و كاركرد مدارس علميه شهرستان‌ها خواهد شد.

مسئول حوزه مديريت حوزه علميه خراسان اظهار اميدواري كرد: مركز مديريت اين حوزه با تركيب و سازمان نفرات جديدي كه به دو مديريت استاني خراسان شمالي و جنوبي اعلام شده است، اقدام هاي بالنده، اساسي، چشمگير و مبتني بر فرمايشات رهبر معظم انقلاب را در برنامه‌هاي آموزشي، پژوهشي و معيشتي طلاب در شهرستان‌هاي اين دو استان شاهد باشد.

حجت‌الاسلام اسفندياري با بيان اين‌كه به زودي اعضاي شوراهاي استاني حوزه علميه خراسان شمالي و جنوبي نيز اعلام مي‌شوند، گفت: انتظار داريم مديران شهرستاني با توجه به امكانات موجود، مقدمات ايجاد نهضت خدمت‌رساني گسترده به طلاب علوم ديني همراه با بالندگي و پيشرفت بيش از پيش آنان را فراهم كنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha