پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  محمدرضا بابایی _ امام جمعه فردوس

حوزه/ حجت الاسلام بابایی، همه مسئولین را سرباز رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: همه مدیران باید از ایشان الگو بگیرند و از تجملات و اشرافی گری دوری کنند.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با اشاره به استقبال پرشور مردم و مسئولین از حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، گفت: امروز شاهد استقبال پرشور مردم و مسئولین از اولین نماینده ولی فقیه در استان بودیم و از انتخاب رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند

وی، مردم خراسان جنوبی را مردمانی با فرهنگ، متدین، شهیدپرور و سرافراز دانست و با اشاره به عنایت مقام معظم رهبری در خصوص انتصاب نماینده در این استان، عنوان کرد: حجت الاسلام والمسلمین عبادی از علمای ولایت مدار استان هستند و به فضل خداوند این جایگاه را به خوبی اداره می کنند و مردم خراسان جنوبی هم قدردان این سید بزرگوار هستند.

امام جمعه فردوس با اشاره به ساده زیستی حجت الاسلام والمسلمین عبادی، افزود: باید معنویت را در جامعه گسترش داد و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساده زیستی و ولایت مداری تلاش کرد.

حجت الاسلام بابایی در پایان، همه مسئولین را سرباز رهبر معظم انقلاب خواند و خاطرنشان کرد: همه مدیران باید از ایشان الگو بگیرند و از تجملات و اشرافی گری دوری کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha