چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مروی

حوزه/ معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر این که باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم، گفت: چرا باید منیت، صندلی، عکس و جایگاه برای ما مهم باشد، مشکلات اساسی این است که پست و مقام ها را امانت نمی دانیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، امروز در آیین معارفه اولین نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، در بیرجند با بیان این که مسئولیت ها امانت الهی هستند، گفت: مشکلات ما نه پول، نه بودجه و نه تخصص و امکانات است، بلکه مشکلات اساسی این است که پست و مقام های خود را امانت نمی دانیم.

وی با بیان اینکه ما باید همیشه به این سئوال پاسخ دهیم که در اعمال و رفتار خود چقدر تعامل و خدمت رسانی به مردم و خداوند را در نظر می گیریم، ابراز داشت: آیا خداوند کوتاهی در محل کار و در حق مردم را خواهد پذیرفت؟

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم، افزود: چرا باید منیت، صندلی، عکس و جایگاه برای ما مهم باشد و حتی اگر این منیت برای یک بخش هم باشد آن بخش پیشرفت نمی کند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه باید نوکر بی منت مردم باشیم، گتصریح کرد: ما باید به مردم منت بگذاریم که نوکری خود را به ما دادهند، چرا که خدمت به مردم عبادت است.

 معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به ساده زیستی رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب هیچ چیزی از بیت المال و وجوهات هزینه نمی کنند، بلکه از نذورات هزینه می کنند.

*ولایت فقیه ستون فقرات انقلاب و نظام است

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این مراسم  با اشاره به سپری کردن راه زیاد برای رسیدن به انقلاب اسلامی اظهار کرد: حرکت امام (ره) از سال 42 شروع شد و در سال 57 به ثمر نشست و الان به دست ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری هدایت می شود.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: ولایت رمز عبودیت خداوند متعال است و استکبار با تفرقه می خواهد این قدرت الهی متزلزل کند، بنابراین قدرت الهی و ثبات قدم در راه خدا برای مقابله با استکبار لازم است.

وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه حکم ستون فقرات انقلاب و نظام را دارد، تاکید کرد: امروز ولایت فقیه همه را به یکدیگر متصل  کرده است و دشمن از ولایت فقیه می ترسد و به دنبال نابودی آن است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه دشمن ولایت فقیه را نشان گرفته است، افزد: باید با بصیرت بدانیم که ایجاد فاصله بین مردم و محور اصلی حرکت یعنی ولایت فقیه خدعه دشمن است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید نسبت به مسائل پیش رو با بصیرت بیاندیشیم، تصریح کرد: در دنیا کسانی هستند که حرف از حقوق بشر و آزادی می زنند، اما در عمل از تروریست ها حمایت می کنند.

وی در پایان با اشاره به سختی ها رسیدن کشور به آرامش و امنیت، افزود: با تقدیم شهدای فراوان، ما صاحب قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی وپیشرفت فنی و علمی در عرصه های مختلف شده ایم.

برپایه این گزارش، در این جلسه حکم مقام معظم رهبری به حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی به عنوان نخستین نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی قرائت و به وی اعطا شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha