یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  احمد مروی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مروی به جنایات سعودی ها اشاره کرد و با بیان این که "آیا عربستان به آیات قرآن عمل می کند؟"، گفت: چه ننگی برای مسلمانان از این بالاتر که رژیم صهیونیستی امسال امنیت حجاج را برعهده دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری امروز در جمع ائمه جمعه استان کردستان، با اشاره احراف دنیای اسلام از مسیر پیامبر(ص) اظهار داشت: کسانی سید الشهدا(ع) را به شهادت رساندند که دم از پیروی پیامبر اکرم(ص) می زدند و بر اثر بی بصیرتی و انحراف، فرزند رسول الله(ص) را به شهادت رساندند.

وی با اشاره به  حدیث مشهور پیامبر(ص) «حُسَيْنٌ مِنِّی وَ أَنَا مِنْ حُسَيْنٍ أَحَبَّ اللَّهُ مَنْ أَحَبَّ حُسَيْناً حُسَيْنٌ سِبْطٌ مِنَ الْأَسْبَاط/ حسین از من است و من از حسین هستم. خدا دوست دارد كسی را كه حسین دوست بدارد. حسین نوه‌ای از نوه‌ها[یم] است»، ابراز داشت: عدم بصیرت افت بزرگی است، وقتی بصیرت دینی نباشد، مسلمان قرآن می خوانند، ولی مورد لعن قرآن واقع می شود.

فاصله گرفتن مسلمانان از قرآن و اهل بیت(ع)

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که هرگاه مسلمانان از قرآن و اهل بیت(ع) فاصله گرفته اند، دشمن به آنان حمله و هجوم برده است، افزود: تکفیری های تروریست که امروز به اسم اسلام، مسلمان کشی می کنند، هیچ مبنای دینی ندارد و براساس طمع، شهوات و اعتقاد باطل این کار را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با طرح سئوال "آیا امروز به توصیه های پیامبر(ص) در عدم به قتل رساندن بیگناهان عمل می شود؟"، تصریح کرد: دشمنان بیش از خودمان به تاثیرگذاری دین اسلام توجه دارند، لذا هیچ وقت نخواهند گذاشت مسلمانان یکپارچه عمل کنند.

وی به جنایات سعودی ها اشاره کرد و با بیان این که "آیا عربستان  به آیات قرآن عمل می کند؟"، گفت: چه ننگی برای مسلمانان از این بالاتر که رژیم صهیونیستی امسال امنیت حجاج را برعهده دارد.

وهابیت و بهائیت؛ مجری نقشه های دشمنان

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: دشمنان، وهابیت را در بین اهل سنت و  بهائیت را در میان شیعیان  ایجاد کردند، تا مجری نقشه ها و توطئه های آنان در جهان اسلام باشند.

وهابیت؛ ریشه همه بدبختی های جهان اسلام

حجت الاسلام والمسلمین مروی به اوضاع منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: در سوریه، یمن، عراق و ... مسلمان کشی باب شده و  تکفیری ها این گونه عمل می کنند و ضربه به اسلام می زنند. ریشه همه این بدبختی ها وهابیت است.

وی یادآور شد: این نقشه انگلیس خبیث بود که وهابیت در سرزمین حجاز باشد تا در ایام حج و کنگره عظیم مسلمانان، به تبلیغ این دین جعلی بپردازند و چهره اسلام را مخدوش کنند.

علمای اسلام بصیر باشند

معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در پایان بر ضرورت هوشیاری و بصیرت علمای اسلام و حرکت در مسیر وحدت و انسجام امت اسلامی و همچنین مقابله با تکفیری های وهابی و توطئه های دشمنان تاکید کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha