جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید علی اکبر موسوی مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان استان فارس

حوزه/ مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری کارگاه نقد وهابیت و فرقه ها ویژه ۸۰ نفر از طلاب این شهرستان با حضور جمعی از مربیان، کارشناسان مذهبی و اساتید برجسته کشوری خبر داد.

حجت الاسلام سید علی اکبر موسوی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در فارس، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، گفت: به همت معاونت آموزش حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لارستان  و به منظور آشنایی حوزویان این مدرسه با فرقه وهابیت، کارگاه تخصصی نقد وهابیت و فرقه ها ویژه 80 نفر از طلاب این مدرسه از امروز پنجشنبه 15 مهرماه به مدت 4 روز ساعت 16 در فضای آموزشی این مدرسه برگزار می شود.

وی با توجه به اینکه امروزه در جامعه ای در حال رفت و آمد هستیم که فرقه های نو ظهور دینی در آن حضور دارند، افزود: بسیاری از این فرقه ها مانند وهابیت، توانسته است بر اصل اسلام و فضاهای فرهنگی جامعه اسلامی، خانواده ها و به خصوص جوانان ما تاثیر بگذارد.

مدیر مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان خاطرنشان کرد: کارگاه تخصصی نقد وهابیت و فرقه ها، زیر نظر موسسه دارالاعلام قم و تحت اشراف مرجع عظیم الشان تشیع حضرت آیت الله مکارم شیرازی برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی گفت: طلاب شرکت کننده در این کارگاه، با مسائل تاریخی، اعتقادی و شبهات آشنا می شوند.

313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha