پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قرآن کریم

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان از اجرای طرح قرآنی "رحله" با هدف بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و تربیت مدرس و مبلغ قرآن کریم، در بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  حجت الاسلام  حسن امیری، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت:  طرح "رحله" در  راستای غنی سازی اوقات فراغت و تربیت حافظان قرآن کریم، توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان و موسسه بیت الاحزان، در جوار بقاء متبرکه اجرا می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان با اشاره به این که شروع این طرح 18 تیرماه و پایان آن 11 شهریور ماه خواهد بود، افزود: جوانان بین 14 تا 23 سال پس از موفقیت آزمون ورودی می توانند در این طرح شرکت کنند.

وی، هدف از برگزاری این طرح را  توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی اعلام کرد و ادامه داد: آَشنایی جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و معارف قرآنی خصوصا حفظ قرآن در راستای مبارزه با تهاجم فرهنگی و پر کردن اوقات فراغت تابستان از دیگر اهداف این طرح می باشد.

حجت الاسلام امیری خاطر نشان کرد: طرح "رحله" در مقطع 4 جزء برگزار می شود و محتوای آموزشی دوره شامل ترجمه، تفسیر، تجوید و حفظ می باشد.

یادآور می شود،علاقمندان می توانند جهت ثبت نام  و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.beytolahzan.ir   مراجعه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha