شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت ۱۵۵ خانه قرآن شهری و روستایی در نقاط مختلف استان و شرکت حدود ۲۰ هزار نفر در برنامه های آموزشی قرآنی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سعید معدوی امین، شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان قرآنی استان  لرستان، در تالار شهید آوینی خرم آباد، گفت: باید با وحدت و همکاری بین همه نهادها و دستگاه ها تلاش کنیم فرهنگ قرآنی در جامعه پررنگ تر شود و  رسیدن به این مهم نیازمند برنامه ریزی منسجم و هدفمند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه بهار قرآن است، افزود، می توان از ظرفیت معنوی این ماه در راستای گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه به نحو مطلوب بهره برداری کرد.

وی با بیان این که در استان لرستان ۶۵ موسسه قرآنی به ثبت رسیده است، یادآور شد: در این استان ۱۵۵ خانه قرآن شهری و روستایی مشغول فعالیت هستند که سال گذشته نیز قریب به ۲۰ هزار نفر در فعالیت های آموزشی قرآنی شرکت داشته اند.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی برای گسترش فعالیت های قرآنی، تفاهم نامه هایی را با آموزش و پرورش، نیروهای مسلح، سپاه، حج و زیارت و ارشاد اسلامی منعقد کرده است، افزود: برای گسترش فرهنگ قرآنی باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha