جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی اردبیلی

حوزه/ حضرت آیت الله موسوی اردبیلی با اشاره به اقدامات سازنده نظام جمهوری اسلامی در جهت رفع تبعیض و محرومیت گفتند: نیازهای معنوی روستاها مورد توجه دولت قرار گیرید به بحث مساجد در روستاها توجه کافی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  این مرجع تقلید، امروز در دیدار معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور که در دفتر معظم له در قم  برگزار شد به تبیین اهمیت رسیدگی به روستاهای کشور و حل مشکلات مادی و معنوی آنان پرداختند.

ایشان خاطر نشان ساختند: مشکلات روستاهای کم خانوار مورد توجه قرار گیرید، چرا که بسیاری از  روستاها از کمبود پزشک و معلم رنج می برند و  لازم است برنامه ریزی کافی شود تا مشکلات درمانی و تحصیلی دانش آموزان و مردم در این روستاها برطرف شود.

معظم له با اشاره به اقدامات سازنده نظام جمهوری اسلامی بعد از انقلاب در جهت رفع تبعیض و محرومیت گفتند: خوشبختانه به لطف الهی بعد از انقلاب، روستائیان مورد توجه نظام قرار گرفتند و امروز نیز باید برنامه ریزی شود تا درآمد روستائیان افزایش یابد و وضع اقتصادی آنها مطلوب گردد.

حضرت آیت الله موسوی اردبیلی گفتند: در رسیدگی به روستاها تفاوت های جغرافیایی و اقلیمی لحاظ شود.

معظم له در پایان رسیدگی به وضع معنوی و مساجد روستاها را خواستار شدند و تاکید کردند: به بحث مساجد در روستاها  توجه شود و با تاسیس خانه های عالم در روستاها زمینه حضور مبلغ در روستاها فراهم شود تا نیاز معنوی آنان نیز در کنار نیازهای مادی برطرف گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha