جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت:امسال در طرح نشاط معنوی، ویژه غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان، ۶۰ روحانی همکاری مستمر دارند.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه طرح نشاط معنوی پس از ماه مبارک رمضان برای استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از تعطیلات تابستان است افزود:این طرح ۱۹ تیرماه بصورت همزمان ، در ۲۸ امامزاده شاخص استان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۶۰ مبلغ با حضور در امامزادگان استان در اجرای برنامه های اصول اعتقادی،امام شناسی،احکام و قرآن نوجوانان و جوانان را در اجرای برنامه های مذهبی ، فرهنگی و اردوهای زیارتی سیاحتی یاری می رسانند تصریح کرد: به منظور اجرای مطلوب و هدفمند برنامه های قرآنی طرح نشاط معنوی ۲۰ دانشجوی دانشکده علوم قرآنی خواهران امسال در این طرح برنامه های قرآنی اوقات فراغت را مدیریت می کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطر نشان کرد:برنامه ریزی های لازم برای برگزاری این طرح در استان صورت گرفته است و نوجوانان و جوانان می توانند با مراجعه به پایگاه های اوقات فراغت در امامزادگان استان در برنامه های طرح نشاط معنوی ثبت نام و شرکت نمایند.

حجت الاسلام عباس زاده با بیان اینکه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بهترین فرصت برای آموزش و بهره گیری از برنامه های قرآنی ،احکام و بصیرتی است یادآور شد:خانواده در برنامه ریزی و هدایت فرزندان خود به طرح نشاط معنوی نقش مهمی دارند و در این راستا می توانند زمان اوقات فراغت فرزندان خود را بهینه مدیریت نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha