پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علی نصیری مدیر مدرسه امام خمینی(ره) کرمانشاه

حوزه /مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با اشاره به اعزام طلاب کرمانشاهی به منطقه عملیاتی مرصاد گفت: حضور طلاب در مناطق عملیاتی موجب اعتلای اخلاقی و بصیرتی آن ها خواهد شد.

حجت الاسلام علی نصیری در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه عنوان داشت: در اردویی یک روزه طلاب طرح ارتقایی انصار الحجه (عج) به مناطق عملیاتی تنگه مرصاد اعزام می شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: حضور طلاب در مناطق عملیاتی موجب اعتلای اخلاقی و بصیرتی آن ها خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: بازدید از مناطق عملیاتی تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا است، مناطق عملیاتی یادآور حماسه های غرورآفرین بزرگمردان انقلاب اسلامی است که با رشادت و ایثار ضربات مهلکی را بر دشمن وارد کردند.

وی با اشاره به اهداف حضور طلاب و روحانیون در مناطق عملیاتی  تصریح کرد: آشنایی طلاب با سیره شهدا و تبیین ایثارگری، آرمان ها و اهداف آن ها در منابر خود می تواند سبک زندگی جامعه را به سمت زندگی اسلامی هدایت نماید.

حجت الاسلام نصیری با بیان اینکه دشمنان انقلاب به دنبال حذف فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان هستند ابراز داشت: همانطور که دلاوری ها و شجاعت رزمندگان موفقیت هایی را در دوران دفاع مقدس رقم زد امروزه نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز همچون سدی مستحکم در برابر دشمنان انقلاب است.

این استاد حوزه علمیه گفت: طلاب در منابر خود به تبیین مکتب و سیره شهدا بپردازند و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه سازند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: اردوی یک روزه راهیان نور از منطقه عملیاتی تنگه مرصاد با همکاری فرماندهی پایگاه یکم هوانیروز استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: اردوی راهیان نور می تواند طلاب و روحانیون را در زمینه های مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تجهیز نماید و موجب می شود که ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی با بدخواهان نظام استمرار پیدا کند.

شایان ذکر است: بازدید از نمایشگاه و موزه دفاع مقدس، خاطره گویی رزمندگان و فرماندهان، سخنرانی و مراسم روضه خوانی نیز بخشی از برنامه های اردوی یک روزه طلاب مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه می باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha