شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام قلعه بالایی معاون پژوهش حوزه کرمانشاه

حوزه/معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه از برگزاری کارگاه دانش افزایی بین المللی با همکاری معاونت بین الملل حوزه های علمیه کشور، در کرمانشاه خبر داد.

حجت الاسلام برهان قلعه بالایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری کارگاه و نشست آموزشی معاونت بین الملل خبر داد و گفت: در راستای تربیت مبلغان توانمند و اعزام آن ها به سایر بلاد،کارگاه و نشست های دانش افزایی بین المللی در کرمانشاه برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، موج های بیداری در مسلمانان ایجاد شد، لذا تربیت مبلغ بین المللی از اهمیت خاصی برخوردار است  و برگزاری کارگاه های معاونت بین الملل کمک شایانی به مبلغان در عرصه خواهد کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروزه تکفیری ها با اقدامات ضد اسلامی و البته به نام اسلام، جهان را مملو از دشمنان اسلام کرده و در حال ترویج اسلام هراسی می باشند، لذا مبلغان و مروجان دین و شریعت باید به خوبی اقدامات آن ها را رصد کرده و فتنه ها و نقشه های شیطانی آن ها را نقش بر آب کنند و اسلام ناب محمدی را به جهانیان معرفی نمایند.

حجت الاسلام قلعه بالایی در ادامه با اشاره به برخی از عناوین کارگاه های دانش افزایی بین المللی، ابراز داشت: رسالت و بایسته های بین الملل، تحلیل وضعیت میدانی گروه های تکفیری، آشنایی با فرق شیعه در جهان و نحوه تعامل با آن ها، مخاطب شناسی در تبلیغ مهم ترین شبهات وهابیت و پاسخ به آن ها و موارد دیگر از جمله موضوعات مطرح شده در این کارگاه های آموزشی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: دو موضوع بررسی تحولات یمن و نحوه تعامل با اهل سنت، با حضور اساتید و طلاب مدارس علمیه استان کرمانشاه، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) طاقبستان برگزار می شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha