دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه آموزشی

حوزه/کارگاه دانش افزایی ائمه جماعات دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و صنعت نفت اهواز با رویکرد بیان «شیوه های نوین بیان احکام» و «احکام معتنابه دانشگاهیان» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اهواز،حجت‌الاسلام حزبه زاده، معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده صنعت نفت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اظهارداشت: کارگاه دانش‌افزایی امامان جماعت در دو موضوع «شیوه‌های نوین بیان احکام» و «احکام معتنابه دانشگاهیان» امروز پنج‌شنبه 13 اسفندماه در دانشکده مهندسی صنعت نفت اهواز و از سوی دفتر نهاد رهبری این دانشکده برگزار شد.

وی ادامه داد: این کارگاه با حضور ائمه جماعات دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان و صنعت نفت اهواز برگزارشده و حجت‌الاسلام محمدتقی شیخ شبانی از اساتید مرکز پاسخگویی دفتر مقام معظم رهبری به ارائه مطلب می‌پردازد.

حجت الاسلام حزبِه زاده، بابیان این که کارگاه مختص احکام و باهدف توانمندی و تسلط ائمه جماعات در بیان احکام معتنابه دانشگاهیان برگزارشده، گفت: در پایان از شرکت‌کنندگان در کارگاه آزمون به عمل می‌آید و گواهی اعطا می‌شود.

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشکده صنعت نفت اهواز، اظهار داشت: لزوم دانش افزایی در زمینه شناخت و شناسایی احکام معتنابه دانشجویان، نظیر احکام مربوط به شرکت های هرمی، احکام روابط دختر و پسر و احکام مسافر از سوی دیگر توانایی و تسلط در بیان احکام با استفاده از شیوه هایی که از سوی دانشجو پذیرفته شود، نیاز برگزاری چنین کارگاه هایی برای ائمه جماعات و روحانیون حاضر در دانشگاه ها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha