سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مبلغان

حوزه/ معاون آموزش مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، از برگزاری کارگاه دانش افزایی ویژه ۱۵۰ نفر از مبلغان و اساتید حوزه علمیه لارستان خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالرسول موسوی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»در فارس گفت: به منظور رد شبهات اعتقادی در ارابتاط با شهادت حضرت زهرا(س) و جریان شناسی، کارگاه آموزشی و دانش افزایی مبلغان و اساتید حوزه علمیه لارستان از روز دوشنبه سوم اسفندماه در قالب 2 روز ساعت 10 صبح با حضور 150 نفر از طلاب سطح دو مدارس و روحانیون طرح هجرت در سالن اجتماعات حوزه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) برگزار می شود.

وی اظهار داشت: این دوره به همت معاونت آموزش حوزه علمیه علی بن ابیطالب(ع) و با مشارکت مدرسه الزهرا(س) لارستان و با همکاری ستاد فاطمیه قم در اولین سال به صورت تخصصی برگزار می گردد.

معاون آموزش مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) لارستان، گفت: در این کارگاه آموزشی، پیرامون شأن علمی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، سبک زندگی و سیره اخلاقی حضرت و معارف فاطمی با محوریت خطبه فدکیه به ایراد سخن خواهند پرداخت.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: امروزه مبلغان و اساتید ما باید با معرفی ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه سلام الله علیها بعنوان زن نمونه اسلام و معرفی الگو های زندگانی حضرت قدم بردارند و با ارائه منشورات اخلاقی، عبادی و سیاسی بانوی بزرگ اسلام موجب تقریب قلوب جامعه بشری و اصلاح آن شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha