سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدارس امین

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه دانش افزایی مبلغان طرح مدارس امین در حوزه این استان خبرداد.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب اظهارداشت: مبلغان در این کارگاه یک روزه با آخرین روش ها و محورهای تبلیغی در مدارس و انتقال این علوم در امر مشاوره به دانش آموزان آشنا خواهند شد.

وی با بیان اینکه مبلغان نقش موثری در نهادینه کردن آموزه های مذهبی در بین قشر  نوجوان و جوان جامعه دارند افزود: آشنایی مبلغان با آسیب ها و ناهنجاری‌ها می‌تواند توان پاسخگویی مبلغان را نسبت به سئوالات و شبهات دانش آموزان افزایش دهد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با یادآوری اینکه کارگاه های دانش افزایی بصورت مستمر در طول سال برای مبلغان طرح هجرت،ائمه جماعات مساجد و مبلغان مدارس برگزار می شود، خاطر نشان کرد:در همین راستا مبلغان مدارس امین فردا در این کارگاه آموزش ها و راهکارهای تبلیغی چهره به چهره و مشاوره دینی و اجتماعی به دانش آموزان را زیر نظر حجج اسلام تقوی و مردان پور در دو بخش ارتباطات و پاسخ به شبهات در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان فرا می‌گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha