چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کد خبر: 365640
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷
دانش افزایی مبلغات مدارس امین خوزستان

حوزه/ دوره آموزشی بانوان مبلغه مدارس امین، با هدف آشنایی و آموزش اصول ده‌گانه طرح تربیتی این مدارس، در دو نوبت صبح و عصر، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دوره آموزشی بانوان مبلغه مدارس امین خوزستان، با هدف آشنایی و آموزش اصول ده‌گانه طرح تربیتی این مدارس، امروز با حضور مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان و جمعی از کارشناسان حوزوی،  در دو نوبت صبح و عصر در مکتب الزهرا(س) اهواز برگزار شد و در آن مسائلی همچون «فلسفه نماز، خودشناسی و خداشناسی، ایمان به غیب، امربه‌معروف و نهی از منکر و...» مطرح شد.

حجت‌الاسلام عبدالمهدی علیزاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار حوزه با بیان این‌ که 40 مبلغ و 30 مبلغه در مدارس آموزش و پرورش این استان مشغول به فعالیت تبلیغی هستند، گفت: این افراد در هرماه می‌بایست تا سقف 100 ساعت فعالیت فرهنگی، تبلیغی داشته باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های مبلغین و مبلغات استان در مدارس آموزشی، بیان داشت: اجرای جلسات پرسش و پاسخ، مشاوره روحی-روانشناسی، آموزش احکام و مسائل اخلاقی، برخی از برنامه‌های مبلغین و مبلغات در مدارس است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در نوبت صبح دوره آموزشی مبلغات مدارس امین، نکاتی در خصوص اهمیت حضور طلاب در مدارس و ارتباط با دانش آموزان و ایجاد زمینه پذیرش مفاهیم دینی، در قالب‌های نوین آموزشی را مطرح کرد.

حجت‌الاسلام محسنی، از اساتید حوزه علمیه اهواز و مشاور تربیتی آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز، نیز به بیان اصول ده‌گانه طرح تربیتی پرداخت.

برپایه این گزارش، در بخش پایانی این دوره، حجت‌الاسلام شکوهی در خصوص روش‌های کلاس داری مطالبی را بیان کرد و پس ‌ازآن به سؤالات حضار در خصوص مسائل مبتلابه جوانان و نوجوانان پاسخ داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha