یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
عمامه گذاری طلاب

حوزه/ کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، از عمامه گذاری تعدادی از طلاب اهوازی به مناسبت ۱۷ ربیع الأول سالروز میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع) خبرداد.

حجت‌الاسلام عباس منصوری، کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، از عمامه گذاری تعدادی از طلاب اهوازی به مناسبت 17 ربیع الأول خبرداد و گفت: این طلاب از سه مدرسه علمیه امام خمینی(ره)، آل طیب و خاتم الأنبیاء(ص) اهواز هستند.

وی با اشاره به اتمام مراحل اجرایی دوره‌های تلبس، افزود: طلابی که صد عمامه گذاری و پوشیدن لباس مقدس روحانیت را داند، مجوز تلبس را دریافت کرده‌اند.

کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با بیان این‌که آیین تلبس طلاب اهوازی، فردا با حضور آیت‌الله موسوی جزایری برگزار می‌شود، گفت: این آیین با حضور جمعی از علما و روحانیون خوزستان، پس از درس خارج نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مسجد اعظم اهواز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام منصوری، در ادامه از اجرای طرح اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه سطح استان خبرداد و افزود: طرح اعزام اساتید اخلاق بر مبنای سیر برنامه‌ریزی‌شده از ماه آینده در سطح استان اجرا خواهد شد.

کارشناس معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به استقبال طلاب از اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه، اظهار داشت: یکی از علت‌های اعزام مستمر اساتید اخلاق به مدارس علمیه سطح استان، استقبال طلاب از این طرح بوده و به همین دلیل نیز معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان اهتمام زیادی بر اجرای این برنامه دارد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha