دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه از فعالیت هزار و ۴۸۰ مدرسه امین در سطح کشور خبر داد و گفت: از این مدارس چندین برابر بیش از مدارس عادی آموزش و پرورش، طلبه وارد حوزه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن نبوی، در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری حوزه های علمیه، اظهار کرد: حوزه های علمیه پاسدار مرزهای اعتقادی مردم اند، لذا باید تقویت و توسعه یابند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه به مهمترین اقدامات این معاونت اشاره کرد و ابراز داشت: راه اندازی مدارس امین و سفیران هدایت در سطح کشور از جمله مهمترین اقدامات معاونت تبلیغ است که به جذب طلبه و تبلیغ در همه نقاط کشور کمک شایانی کرده است.

وی با بیان اینکه هزار و 480 مدرسه امین در سطح کشور وجود دارد، اظهار داشت: از این مدارس چندین برابر بیش از مدارس عادی آموزش و پرورش طلبه وارد حوزه شده و در جذب افراد از این طریق موفق عمل کردیم.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی در ادامه خطر نفوذ فرهنگی را یکی از مهمترین دغدغه ها در سطح کشور عنوان کرد و گفت: استان بوشهر با وجود داشتن ظرفیت های مهم اقتصادی، مساله نفوذ فرهنگی این استان را تهدید می کند.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، مرزی بودن بوشهر را یکی علل نفوذ فرهنگی در آن دانست و بیان داشت: نفوذ تفکراتی از کشورهای هم مرز با این استان، می تواند برای فرهنگ غنی آن خطرآفرین باشد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر  نیز در این نشست، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های حوزه استان ارائه کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha