سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نفوذ دشمن

حوزه/ دشمنان برنامه های منسجمی برای نفوذ در لایه های نظام اسلامی دارند و سعی می کنند با نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اهداف خود را تحقق بخشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام مسلم کماسی، در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر، قدرت سیاسی و نظامی ایران را از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: اهداف اسلام به برکت مجاهدت و رهنمودهای امام خمینی (ره) محقق گردید و امروزه شاهد اقتدار ایران در تمامی عرصه ها هستیم.

وی، تضعیف روحانیت و ایجاد تفرقه و اختلاف میان مردم را از برنامه های استکبار خواند و  تصریح کرد: به برکت اسلام و رهبری روز به روز بر اتحاد و همبستگی ملت افزوده می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سنقر در ادامه خاطر نشان کرد: مبارزه با طاغوت و مستکبران جهانی همچنان ادامه دارد و تا زمانی که پایبند و متعهد به ولایت فقیه باشیم، از آرمان های انقلاب و اسلام در برابر طاغوتیان صیانت خواهیم کرد.

حجت الاسلام کماسی ادامه داد: هرگاه فرد و یا ملتی از مسیر الهی خارج شده و در برابر ولایت فقیه ایستاد، از طاغواتیان به شما می رود و ایستادگی و مقابله با آن ها از ضروریات مبانی اسلام است.

وی در ادامه افزود: دشمنان برنامه های منسجمی برای نفوذ در لایه های نظام اسلامی دارند و سعی می کنند با نفوذ در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اهداف خود را تحقق بخشند.

حجت الاسلام کماسی با بیان این که نباید تلاش های دشمن در جهت براندازی انقلاب هیچ گاه فراموش شود، ابراز داشت: دشمنان درصدد تخریب شورای نگهبان هستند و مردم باید با بصیرت کامل، به حربه های دشمنان اعتنا نکرده و همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

وی در پایان تصریح کرد: بصیرت و ایمان مردم موجب اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی می شود و قطعأ برای تحقق این امر فرامین رهبر معظم انقلاب را باید فصل الخطاب دانست.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha