دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ |۱۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 27, 2024
اسدالله بادامچیان

حوزه/ فعال سیاسی کشور با تاکید بر جایگاه ولایت فقیه گفت: پیشرفت کشور در گرو پیروی از ولایت فقیه است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، اسدالله بادامچیان ، عضو شورای ائتلاف اصولگرایان و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، بابیان این‌که دشمن پس از انقلاب اسلامی، همواره در صدد براندازی حکومت اسلامی ایران بود، گفت: در دوران امام، دشمن بارها و بارها تلاش نمود با استفاده از نیروهای نفوذی و داخلی خویش، میان امت اسلامی تفرقه و جدایی ایجاد کند، اما سخنرانی و بیانیه‌های امام، صد راه دسیسه‌های آنان می‌شد.

وی راه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را همان مسیر امام خمینی(ره) نامید و تصریح کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره) دشمن بیش‌ازپیش و با قدرت بیشتری تلاش نمود تا نظام اسلامی را سرنگون سازد، اما با عنایت خداوند متعال و رهبری داهیانه و هوشیارانه مقام معظم رهبری، یکی پس از دیگری فتنه‌گری‌های دشمن خنثی می‌شد.

بادامچیان بابیان این‌که فتنه 88 یکی از پیچیده‌ترین فتنه‌های پس از انقلاب تاکنون بوده، اظهار داشت: اگر نبود آن هدایتگری رهبر و بصیرت مردم ولایتمدار ایران، معلوم نبود سرنوشت کشور چگونه رقم می‌خورد، پس باید ضمن حفظ هوشیاری، گوش به‌فرمان محض آیت الله خامنه‌ای هم بود.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرت‌های جهانی، اظهارداشت: نظام مقتدر جمهوری اسلامی امروزه با همه توان مقابل مکاتب لیبرالیست غرب و کمونیستی شرق ایستاده است.

وی با بیان این‌که یکی از استراتژی‌های دشمن در نبرد نرم با ایران، استراتژی تحریم است، گفت: دشمن حتی با تحریم‌ها هم نتوانسته ملت را به زانو درآورد، و این مهم تا جایی ادامه پیدا می‌کند که وقتی رییس‌جمهور روسیه، وارد خاک ایران می‌شود، بلافاصله از فرودگاه به محضر مقام معظم رهبری می‌رود و یک جلد کتاب قرآن تقدیمش می‌کند! که این نشان‌دهنده اذعان جهانیان بر قدرتمند بودن نظام اسلامی ایران است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha