پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 374518
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
اخلاق اسلامی

حوزه /مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین از برگزاری نشست اخلاقی طلاب این مدرسه در مشهد مقدس خبرداد.

حجت الاسلام سید عبدالله قدمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  در کرمانشاه از برگزاری اردوی زیارتی طلاب مدرسه امام خمینی (ره) هرسین خبر داد و عنوان داشت: در راستای سلسله برنامه های معاونت تهذیب طلاب، اساتید و مسئولان مدرسه امام خمینی (ره) جهت زیارت بارگاه مطهر امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام می شوند.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س)  بیان داشت: طلاب و روحانیون همزمان با شهادت دخت نبی مکرم اسلام با حضور در حرم امام رضا (ع) مراسم عزاداری این بانوی بزرگ را برگزار می کنند.

وی در ادامه با بیان اهداف برگزاری این اردو ابراز داشت: کسب مهارت های برگزاری اردوهای فرهنگی مذهبی و تقویت ارتباط عمیق با ائمه اطهار علیهم السلام و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در طلاب از مهم ترین اهداف برگزاری این اردو به شمار می رود.

حجت الاسلام قدمی تصریح کرد: برگزاری نشست های اخلاقی با حضور اساتید توانمند، ارائه خدمات مشاوره فردی و اجتماعی به طلاب و خانواده های آن ها و زیارت دسته جمعی بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) نیز از دیگر برنامه های این اردوی 5 روزه به شمار می رود.

استاد حوزه علمیه در پایان ابراز امیدواری کرد: امروزه ضرورت تحکیم ارتباط عمیق طلاب با امامان معصوم و الگو گیری از آن ها بسیار حائز اهمیت است چرا که انقلاب و اسلام عظمت و عزت خود را مرهون مجاهدت ائمه اطهار علیهم السلام در راه صیانت از آرمان های اسلام است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha