پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه دفاع مقدس در مدرسه علمیه آیت الله بروجردی کرمانشاه

حوزه/ به مناسبت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه عکس و پوستر حماسه آفرینی رزمندگان اسلام، در مدرسه علمیه آیت الله العظمی بروجردی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا درافشین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس خبر داد و عنوان داشت: نمایشگاه عکس و پوستر رزمندگان دفاع مقدس به همت پایگاه شهید عراقی (ره) مدرسه آیت الله بروجردی (ره) کرمانشاه برگزار شد.

فرمانده پایگاه بسیج شهید عراقی(ره) مدرسه آیت الله بروجردی(ره) کرمانشاه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ظهور عنصر شجاعت و مقاومت در رزمندگان اسلام بود که به اقتدار انقلاب منجر شد.

این استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به نقش روحانیت در دفاع مقدس، افزود: اعلام آمادگی و حضور حداکثری طلاب و روحانیون در دفاع مقدس و آمار بالای شهدای روحانی نشان دهنده حضور پررنگ روحانیت در عرصه های حساس انقلاب است.

وی ابراز داشت: طلاب به طور مستقیم و غیر مستقیم در خط مقدم و پشت جبهه به خدمت رسانی برای صیانت از انقلاب می پرداختند و پرچم اسلام را به اهتزاز درآوردند.

حجت الاسلام درافشین بیان داشت: نمایشگاه عکس دفاع مقدس مجموعه ای از پوستر شهدای شاخص و روحانی، عکس های دسته جمعی و یادگاری رزمندگان و حضور رهبر معظم انقلاب در جبهه های حق علیه باطل است.

فرمانده پایگاه بسیج شهید عراقی (ره) مدرسه آیت الله بروجردی (ره) کرمانشاه یادآور شد: در بخشی دیگر از نمایشگاه به نقش آفرینی مدافعان حرمین شریفین در سوریه و عراق در قالب عکس و پوستر پرداخته شده است.

وی در پایان با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و نهادینه ساختن فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف برگزاری این نمایشگاه است تا بدینوسیله مکتب و سیره شهدا در جامعه ترویج یابد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha