جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امر به معروف

حوزه/ امام جمعه پلدختر گفت: امر به معروف و نهی از منکر عاملی مهم در جلوگیری از انحرافات اخلاقی اجتماعی در جامعه است و می تواند نقشه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام محمد سوری، امروز در ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پلدختر با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف قیام عاشورا بود، گفت: مبلغان، فعالان دینی و هیئات مذهبی باید برنامه های خود را در جهت احیاء و گسترش این فریضه برنامه ریزی نمایند.

وی با اشاره به اینکه لازمه اثرگذاری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، توجه به شرایط به جا آوردن این فریضه بصورت شرعی است، تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید به خاطر داشته باشند، احترام به فرد عامل مورد نظر قرار گیرد.

امام جمعه پلدختر با اشاره به این که امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام هدف خود را برای کم رنگ نمودن ارزش های اخلاقی در جامعه به کار گرفته اند، خاطر نشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر عاملی مهم در جلوگیری از انحرافات اخلاقی اجتماعی در جامعه است و می تواند نقشه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی نماید.

حجت الاسلام سوری در پایان با بیان این که عزاداری ماه محرم باید به ارتقای بینش دینی و سیاسی افراد منجر شود، افزود: ماه های عزاداری برای اهل بیت(ع) فرصتی مغتنم برای ترویج ارزش های انقلابی و فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha