شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دامنه امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها به بدحجابی محدود شود، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید نسبت به کم کاری، استفاده نابجا از بیت المال، رشوه، پارتی بازی و ... نیز رسالت خود را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی ظهر امروز در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید جدی گرفته شود، چرا که باید در مقابل رفتار همدیگر مسئول باشیم.

وی با بیان اینکه با عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، آسیب های اخلاقی اجتماعی نیز کاهش می یابد، تصریح کرد: با اندکی غفلت و عدم توجه به انجام این فریضه، جامعه دچار انحطاط و آسیب های اخلاقی خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با بیان اینکه دامنه امر به معروف و نهی از منکر نباید تنها به بدحجابی محدود شود، خاطر نشان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید نسبت به کم کاری، استفاده نابجا از بیت المال، رشوه ، پارتی بازی نیز رسالت خود را انجام دهند و نسبت به این آسیب های شرعی اخلاقی توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان اینکه اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مقاومت در برابر نفوذ و هجمه فرهنگی دشمن را نیز افزایش خواهد داد، گفت: با اجرای این فریضه نقشه های فرهنگی دشمن علیه اعتقادات اخلاقی اجتماعی نیز کاهش می یابد.

در ادامه این جلسه، سرهنگ پازدار، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نیز با اشاره به این که دستگاه ها و نهادهای اجرایی نیز باید اقدامات خود را در این حوزه عملی کنند، افزود: ساماندهی شوراهای اجرای این فریضه در ادارات، اعزام مبلغان و سخنرانان به مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش و برگزاری همایش های امر به معروف و نهی از منکر را نیز از جمله برنامه های مهم این شورا برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha