چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 395567
۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
مبلغان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیر المومنین(ع) خرم آباد از تربیت تخصصی مبلغ در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد صدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع )خرم آباد در سال ۱۳۹۰ به همت مرحوم آیت الله سید عیسی جزایری آغاز بکار کرد، گفت: این مدرسه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و در سه طبقه در مرکز شهر خرم آباد پایه گذاری شد و به تربیت طلاب علاقمند به علوم حوزه مشغول گردید.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون قریب به ۱۰۰ طلبه در این مدرسه مشغول فراگیری علوم حوزه و دروس تخصصی تبلیغ هستند، تصریح کرد:طلاب این مدرسه علاوه بر فراگیری دروس حوزه، دروسی مانندجامعه شناسی، روانشناسی،مدیریت مسجد ، تربیت فرزند و ... را نیز بصورت تخصصی برای تبلیغ در سطح جامعه فرا می گیرند.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) خرم آباد با اشاره به اینکه امسال نیز در ماه های محرم و صفر ۳۰ طلبه پایه های ۴و ۵ این مدرسه به مساجد، مدارس و هیئات شهری و روستایی اعزام شده اند، خاطر نشان کرد: طلاب با حضور در بین عزادران حسینی به تبلیغ و تبیین ابعاد مختلف قیام عاشورا و سبک زندگی اهل بیت ع می پردازند.

وی در پایان با اشاره به اهمیت منبر و سخنرانی در مجالس عزاداری اهل بیت(ع) گفت: مبلغان و طلاب باید در منبرهای خود سبک زندگی اسلامی را در بین آحاد جامعه تبلیغ و نهادینه کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha