شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن

حوزه / حجت الاسلام بچاری در آیین آغاز رسمی سال تحصیلی دانشکده علوم قرآنی استان لرستان، از برگزاری دهمین همایش پژوهشی قرآن کریم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام جعفر بچاری، رئيس دانشکده علوم قرآنی استان لرستان، در این مراسم که امروز در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان این که دانشگاه علوم قرآنی با هدف تربیت نیروی متخصص و مبلغ در فعالیتهای قرآنی راه اندازی شده است، گفت: امروز باید با گسترش و توسعه زیرساخت های علوم قرآنی در جهت تعمیق فرهنگ قرآنی در جامعه تلاش کنیم.

رئيس دانشکده علوم قرآنی استان لرستان، با بیان اینکه امسال نیز ۱۰۰ نفز در این دانشکده پذیرش شده اند، افزود: دانشکده علوم قرآنی لرستان یکی از ۲۲ دانشکده علوم و معارف قرآنی در کشور است.

حجت الاسلام بچاری با اشاره به اینکه از ۷۸۰ مدرس در دانشکده های علوم و معارف قرآنی کشور ۲۸ نفر در استان لرستان به دانشجویان این دانشکده علوم قرآنی را آموزش می دهند تصریح کرد:۷ نفر از این اساتید در رتبه های اول قرار دارند.

رئيس دانشکده علوم قرآنی استان لرستان در پایان همچنین از برگزاری دهمین همایش پژوهشی قرآن به میزبانی استان تهران خبر داد و گفت: دانشجویان علاقمند به شرکت در این همایش می تواننط مقالات خود را در زمینه های علوم قرآنی تا ۲۰ دی ماه به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha