پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 مسابقات قرآن کریم

حوزه/ با گذشت دوازده روز از آغاز نام‌نویسی درپانزدهمین آزمون سراسری آزمون قرآن و عترت، نزدیک به ٢٠هزار نفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به نام نویسی کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تهران، به نقل از ستاد خبری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، نام‌نویسی در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از ۲۰ شهریورماه آغاز شده است.

در این دوره شاهد حضور پرشور علاقه‌مندان هستیم، به طوری که پس از گذشت دوازده روز از  آغاز نام‌نویسی در آزمون  سراسری قرآن و عترت در بخش موسسات قرآنی و عموم علاقمندان بیش از ١٣ هزار  نفر ثبت نام کردند.

 میزان ثبت نانم کنندگان خانم، در  بخش موسسات قرآنی و عموم علاقمندان٨٠ درصد  و تعداد  آقایان ٢٠ درصد هستند که این نسبت در بخش ویژه کارکنان دولت ٥٣ درصد  برای آقایان و برای خانم ها ٤٧ درصد ثبت نام کرده اند.

گفتنی است، در چهاردهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت که در سال گذشته به همت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ٨٥ درصد خانم ها و ١٥ درصد آقایان شرکت کردند.

 لازم به ذکر است، نام‌نویسی در پانزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت برای موسسات قرآنی و عموم علاقمندان تا ٢٠مهرماه و برای کارکنان دولت تا ١٥ آبان‌ماه ادامه دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha