جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حسن صادقی نسب - گناباد

حوزه / امام‌جمعه گناباد با اشاره به این که امر به معروف و نهی از منکر در کشور مغفول است، گفت: شهدای کربلا نماد واقعی ولایت مداری هستند و امروز نیز باید مردم کشور با پشتیبانی از ولایت فقیه و عمل کردن به منویات رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه شهدا باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گناباد، حجت‌الاسلام صادقی نسب،‌ امروز در همایش "طلایه‌داران هدایت" در گناباد که در محل خانه‌معلم شهرستان برگزارشد، خواستار توسل روحانیون به اهل‌بیت(ع) شد و اظهارکرد: در شرایط کنونی کشور و جنگ نرم دشمنان علیه ارزش‌های اسلامی تنها با دعوت مردم به توکل به خدا و توسل به اهل بیت(ع) می‌توان در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کرد.

 وی ولایت‌مداری را یکی از درس‌های مهم واقعه عاشورا دانست و تصریح‌کرد: شهدای‌کربلا نماد واقعی ولایت‌مداری هستند و امروز نیز باید مردم کشور با پشتیبانی از ولایت‌فقیه و عمل‌کردن به منویات رهبرمعظم‌انقلاب ادامه‌دهنده راه شهدای‌کربلا باشند.

 امام‌جمعه گناباد با بیان اینکه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در کشور مغفول واقع است، اذعان‌کرد: علی‌رغم اینکه امام حسین(ع) برای انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه‌اسلامی قیام و خون خود را نثار کرد اما در جامعه‌اسلامی امروز چندان توجهی به این فریضه الهی نمی‌شود.

 حجت‌الاسلام سیدهاشم موسوی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گناباد نیز رازماندگای و اثربخشی خون شهدای کربلا را اقدام به موقع آنها دانست و اذعان‌کرد: اگر اقدام به موقع صورت نگیرد و در مرحله‌ای انسان سکوت کند هیچ اثربخشی حاصل نمی‌شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha