شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 373815
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷
حجت الاسلام مختار سلیمانی - سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب از برگزاری کارگاه بهداشت و سلامت در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری کارگاه بهداشت و سلامت خبر داد و عنوان داشت: طلاب با حضور در کارگاه آموزشی بهداشت و سلامت با مباحث مختلف آشنا شده و فرهنگ خود را در این عرصه نیز ارتقاء خواهد داد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به رسالت خطیر طلاب و مروجان دین گفت: طلاب و مبلغان باید در تمامی زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی و حتی سلامت و بهداشت خود را مجهز به معلومات روز نمایند تا بدین وسیله بتوانند نقش بسزایی در هدایت و آموزش جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اسلام همواره سلامت جسم و روح را مورد تأکید قرار داده است ابراز داشت: یکی از مقوله های با اهمیت در زندگی طلاب، ایجاد روحیه نشاط و شادابی است که مبلغان و روحانیون با فراگیری مباحث بهداشت و سلامت خود را آماده تبلیغ و ترویج دین در جامعه کنند.

مدیر مدرسه باقرالعلوم (ع) شهرستان سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: پیشگیری از درمان یکی از مباحث با اهمیت در کارگاه آموزشی بهداشت و سلامت است که طلاب با موضوعات مختلف در این خصوص آشنا شدند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: طلاب علاوه بر اینکه نسبت به تحصیل علوم حوزوی و جدیت در این امر اهتمام ویزه ای داشته باشند نسبت به پاسخگویی به سوالات و شبهات جامعه و همچنین آموزش مردم در زمینه بهداشت و سلامت نیز جدیت کامل را داشته باشند.

حجت الاسلام سلیمانی در پایان تصریح کرد: طلاب و روحانیون مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) از حضور اساتید و کارشناسان توانمند در زمینه بهداشت و سلامت نیز بهره مند شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha