سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه هرسین

حوزه/جلسه ماهیانه طلاب و روحانیون شهرستان هرسین با امام جمعه این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله باقری با حضور در جمع مبلغان و پرچم داران مکتب قرآن و اسلام عنوان داشت: طلاب و روحانیون باید با تمام توان از ارزش های قرآن و عترت پاسداری کنند و با شناخت، تبلیغ و اجرای دقیق قوانین اسلام، پیام آور فرامین الهی باشند.

امام جمعه شهرستان هرسین خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون سطح شهرستان هرسین باید کاستی های دینی و اسلامی مردم را شناسایی کرده و با ارائه مبانی اسلام ناب، روح هر مسلمان را به سمت شریعت الهی هدایت نمایند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد:'هویت و هدف اصلی طلاب و سربازان حضرت حجت (عج) تفسیر معارف و ترویج مبانی اسلام است، طلاب باید دغدغه جهاد و تبلیغ دین داشته باشند.

حجت الاسلام باقری تصریح کرد: طلاب و مبلغان دین همواره مشعل بیداری و بصیرن را در جوامع اسلامی روشن نگه داشته و همچون ائمه اطهار(علیهم السلام) با نهضت عاشورایی در حال صدور اسلام و انقلاب به تمام نقاط جهان هستند.

امام جمعه شهرستان هرسین در پایان به لزوم ترویج مبانی قرآن در مساجد و ایام ماه مبارک رمضان اشاره و ابراز داشت: ماه مبارک رمضان ماه برکت و مغفرت الهی است، طلاب با حضور در بین مردم پاسخگو شبهات دینی آن ها باشند و با بیانی روشن و دقیق احکام و دستورات قرآن را در جامعه تبیین نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha