دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

امروز ارتش غیور ایران بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیده و به همه دنیا نشان داده با تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه، همیشه در دفاع از کیان ایران اسلامی آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی  امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان گفت : پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کردند تا نهاد ارتش جمهوری اسلامی را تضعیف یا  حذف کنند اما نامگذاری هوشمندانه این روز توسط امام خمینی(ره) باعث شد که توطئه های دشمنان انقلاب و نظام خنثی شده و وفاداری ارتش ما به نظام اسلامی را دو چندان نمایان ساخت.

وی با اشاره به اینکه نامگذاری روز ارتش باعث شد تا لشکری مقدس و پیرو ولایت به وجود آید، افزود: امروز همه جهانیان به اقتدار و جانفشانی ارتش ایران اسلامی غبطه می خورند و بر جانفشانی نیروهای خدوم و جان بر کف ما واقف هستند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان داشت: ارتش انقلاب اسلامی قدرتمندانه از استقلال، امنیت و کیان ایران دفاع می کند و امروز هم در داخل و خارج از امنیت کشور حفاظت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی تصریح کرد : دشمنان ایران اسلامی از هر روشی همانند ترور  برای ضربه زدن به اقتدار ایران استفاده می کنند اما با لطف خدای متعال و اقتدار ایران اسلامی، روز به روز بر امنیت کشور افزوده می شود.

وی، مردمی بودن و وجود رهبری آگاه و خردمند را از مهمترین عوامل اقتدار و امنیت ارتش و کشور برشمرد و گفت : رهنمود های مقام معظم رهبری و دلسوزی های ایشان باعث افزایش امنیت و تثبیت اقتدار کشور شده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطر نشان کرد: امروز هم ملت و دولت همدل و همزبان در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی از آرمانهای نظام دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی افزود : در روز ارتش هم ارتشیان غیور و  فرزندان شجاع این مرز و بوم بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان می کشانند تا دشمنان بدانند ارتشیان ایران اسلامی با تبعیت از رهنمودهای ولی فقیه، همیشه در دفاع از کیان ایران اسلامی آماده هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha