چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدی طائب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طائب با تاکید بر این که ارتباط بُرد بُرد با آمریکا معنا ندارد، گفت: امروزآمریکا به مرحله ای رسیده است که در باتلاق جنگ علیه عراق و افغانستان و منطقه گیر کرده و به غلط کردن افتاده است، ترامپ امروز در حال دادن زدن قبل از غرق شدن از دست ایران است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در گردهمایی طلاب روحانیون اصفهان در مدرسه علمیه آیت الله کلباسی، اظهار کرد: غربی ها و اروپاییان جوجه های آمریکا هستند، امروز  یک جبهه ای به گستردگی غرب و آمریکا در مقابل ایران هستند و با انقلاب اسلامی درگیر شده اند .

 وی بیان کرد: خداوند متعال می فرماید در درگیری با کفار و استکبار سست نشوید، دلیل اینکه انسان دراین درگیری ها سست می شود، درد و رنج است، محاصره اقتصادی، عملیات روانی و درد و رنج و وضعیت مالی بد و دیر به نتیجه رسیدن همگی جز عواملی است که ممکن است انسان سست شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب عنوان کرد: راه دین و راه الهی درد و رنج دارد. خداوند می فرماید اگر به دو نکته  توجه کنید ، استقامت شما بالا می رود، نخست اینکه هرچه شما درد می کشید طرف مقابل شما هم درد می کشد،  اگر ایران مشکل اقتصادی دارد آمریکا هم مشکل اقتصادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا ترامپ هدیه ای از جانب خدا به ملت ایران مقاوم بعد از 40 سال بود،ملت ایران در مقابل تحریم ها در مرحله عادت به مشکلات هستند، مردم ایران هوشیار هستند، رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها کسی بود که در جهان، پیش از انتخابات آمریکا، پیروزی اش را پیش بینی کردند.

رئیس قرارگاه عمار ابرازکرد: دلیل پیروزی ترامپ در آمریکا براساس حرف رهبر معظم انقلاب این بود که مطابق حرف مردم آمریکا سخن گفت، ترامپ در انتخابات اعلام کرد بدهکاری های آمریکا به حدی رسیده است که آمریکا درحال غرق شدن است، بنابراین باید جاهایی که خرج می کنیم و در آمد ندارم، را متوقف کنیم.

وی افزود: تمام سختی هایی که کشیدیم ریشه در استکبار دارد، ما مشکلات داخلی هم داریم، ولی وقتی به جلو در مشکلات داخلی هم می رویم به یک نفوذی از استکبار می رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب اذعان کرد: امروز آمریکا به مرحله ای رسیده است که در باتلاق جنگ علیه عراق و افغانستان و منطقه گیر کرده و به غلط کردن افتاده است، ترامپ امروز در حال دادن زدن قبل از غرق شدن از دست ایران است.

وی با بیان این که آمریکا از زمان انقلاب اسلامی ایران تا به امروز با ایران جنگیده است و قصد خراب کردن اقتصاد ایران را داشته است، افزود: مطلب دوم اینکه اگر توجه کنیم، مقاومت ما بالا می رود این است که ما به خداوند امید داریم، چرا که خداوند نصرت داده  است.

رئیس قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: کاری که دشمن امروز می کند این است، مردم در مسیرانقلاب را از آخرت گرایی در بیاورد و همه هدفشان دنیا بشود، به قول شهید چمران ما انقلاب نکردیم که خانه های ما زیباتر و شهرهای ما آبادتر شود، ما انقلاب کردیم اسلام پیروز شود.

حجت الاسلام والمسلمین طائب ابراز کرد: امام راحل سه کلید واژه دارند، نخست اینکه آمریکا شیطان بزرگ، دوم اینکه اسرائیل باید از بین برود و آخر اینکه انقلاب اسلامی مقدمه ای برای ظهور حضرت حجت(عج) است، بنابراین میان این سه کلید واژه ارتباط است، این شیطان است که همیشه در مقابل حق جبهه سازی می کند.

وی در پایان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند ارتباط با این دشمن بُرد بُرد معنا ندارد، ولی دولتمردان گوش ندادند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha