سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فولادگر

حوزه/ فولادگر با بیان این که عده ای با غرض، عده ای با خودشیفتگی و عده ای از ساختارشکنان و فتنه گران ائتلافی ناخواسته تشکیل داده اند و برنامه ریزی دشمن را به پیش می برند، تشریح کرد: دشمنان با برنامه ریزی حساب شده یک برنامه سه مرحله ای پیش گرفتند که اصل نظام اسلامی مورد هدف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حمید رضا  فولادگر رئیس کمیسیون اصل 44 مجلس شورای اسلامی در نشستی بصیرتی پیرامون تشریح وضعیت کلی سیاسی و اقتصادی کشور در جمع روحانیون مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: در بحث سیاسی در ماه های گذشته فضایی شکل گرفته که دشمنان کشور را امیدوار کرده تا فضاسازی خود را علیه نظام ادامه دهند و به زعم خود به نتیجه برسند.

وی بیان کرد: دشمنان با برنامه ریزی حساب شده یک برنامه سه مرحله ای پیش گرفتند که عده ای حساب شده و مرتبط با آنان در داخل کشور و عده ای جاهلانه در پازل آنان بازی می کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس  در تشریح این برنامه دشمن، خاطرنشان کرد: مرحله اول این طرح اعتبارزدایی از نظام و نهادهای رسمی کشور در اذهان مردم است که بی دقتی در آمارها قول و قرارهایی که محقق نمی شود، مصاحبه های بیش از حد و حرف زدن بیش از حد و بی دقتی در تحلیل ها مردم را به سمتی می کشد که خودمان با دست خودمان مردم را بی اعتماد می کنیم

وی با بیان اینکه مرحله دوم بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام است، ابراز کرد: وقتی اعتبار مسئولین کاهش پیدا کرد و مردم دیدند که صحبت های مسئولین صحت ندارد اعتماد مردم که ی سرمایه اجتماعی است خدشه دار می شود.

فولادگر با اشاره به این که مرحله سوم این برنامه که نتیجه نهایی برای دشمن است، تصریح کرد: هدف دشمنان مشروعیت زدایی از نظام است که این مشروعیت در متدینین مشروعیت دینی است و در بقیه اقشار جامعه مشروعیت قانونی نظام است.

وی با بیان اینکه اگر مردم با ولی خدا بیعت نکنند،  او مبسوط الید نیست که حکومت تشکیل دهد، افزود: امروز دشمنان این برنامه را برای ولی فقیه دارند و می خواهند مشروعیت ولی فقیه را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس  افزود: اینکه نوار تقطیع شده از مذاکرات مجلس خبرگان رهبری منتشر می شود در این جهت است که جوانان بی اطلاع از تاریخ سیاسی به اشتباه قضاوت می کنند، بنابراین یکی از دلایل این امر عدم روشنگری و تبیین مفاهیم است.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان این که عده ای با غرض عده ای با خودشیفتگی و عده ای از ساختارشکنان و فتنه گران ائتلافی ناخواسته تشکیل داده اند و برنامه ریزی دشمن را به پیش می برند، تشریح کرد: رهبری بارها تاکید داشتند نقاط ضعف مسئولین را در جای خود تذکر دهید ولی مراقب اصل نظام باشید که تضعیف نشود.

وی تاکید کرد: دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب علی رغم انتقادات از سه قوه دفاع می کند این است که اگر سه قوه متلاشی شود چیزی از نظام باقی نمی ماند، همچنین علت این که فرموده بودند خیال نکنید رهبری همه نظام است بدین معنا است که اینگونه نیست که همه چیز با توصیه رهبری درست شود، چراکه در انتخابات ها که مردم خودشان سرنوشت خود را انتخاب می کنند رهبری نمی توانند کاری کنند.

وی در توصیه ای به مسئولان نظام تاکید کرد: مسئولین باید با دقت در سخنرانی ها و آمارها و تلاش بیشتر اعتماد مردم را بازگردانند و پای دفاع از هویت نظام و فقاهت و ولایت بایستند و مشروعیت نظام را حفظ کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha