یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اعتکاف

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان از استقبال پر شور دانشجویان برای مراسم معنوی اعتکاف خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید اسماعیل حسینی، در جلسه ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی گفت: دانشجویان با استقبال پر شور خود برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف توطئه های جنگ نرم دشمنان را خنثی می کنند.

وی افزود: مساجد تمام دانشگاه های استان لرستان با استقبال پرشور دانشجویان روبرو شده اند به گونه ای که از آغاز روزهای ثبت نام تقریبا ظرفیت تمام مساجد دانشگاه های استان تکمیل شده است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان لرستان بیان کرد: امروز باید با برنامه ریزی منسجم برای برگزاری مراسم اعتکاف خصوصا اعتکاف دانشجویی به تاکیدات مقام معظم رهبری که همان اعتکاف دانشجویی عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: جوانان معتکف با هر سلیقه ای به صورت خود جوش در مراسم معنوی اعتکاف حضور دارند و این حضور به خوبی اعتقادات جوانان مسلمان و مومن را به دنیا مخابره می کند.

وی اظهار داشت: در برگزاری مراسم اعتکاف باید علاوه بر مقوله کمیت به کیفیت آن نیز توجه کرد و محتوای برگزاری برنامه ها به گونه ای باشد که بار معنوی و آرمش روحی را برای معتکفان به وجود آورد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان لرستان اضافه نمود: امروز باید با اطلاع رسانی دقیق و پوشش مراسم اعتکاف های استانی در سطح ملی نیز انعکاس داده شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha