پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 348366
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
بانوان

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد از تحصیل 130 طلبه خواهر در این مدرسه خبرداد

خانم سیده حکیمه صدری، مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد، با بیان اینکه این مرکز فعالیت رسمی خود را از سال 76 آغاز کرد اظهارداشت: مدرسه علمیه فاطمیه  در مساحت 300 متر مربع در 3 طبقه در شهرستان خرم آباد در مرکز شهر واقع  شده و به تربیت بانوان علاقمند به  علوم حوزوی در این مدرسه مشغول است.

وی با اشاره به اینکه زمین ساخت این مدرسه سالها پیش توسط خیرین اهدا شده است، افزود: تا  قبل از سال 1371 مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد بصورت سنتی  اداره می شد و در این مدرسه فعالیت هایی  از جمله برگزاری دعا و  مجالس ترحیم صورت می گرفت اما با پیگیری های آیت الله صدری از متولیان این مدرسه در سال 76 رسما این مدرسه بعنوان مرکزی برای معارف دینی بانوان مبلغه پایه گذاری گردید.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد، با بیان اینکه هم اکنون 130 بانوی طلبه در پایه های اول تا پنجم در این مدرسه مشغول تحصیل اند،بیان داشت :  20 استاد نیز در زمینه تربیت این طلاب فعالیت می کنند.

وی با اشاره به برنامه های مختلف این  مدرسه، از  اهمیت درس اخلاق برای  طلاب سخن گفت و خاطر نشان کرد : جلسات درس اخلاق در این مدرسه به صورت هفتگی  روزهای دوشنبه دایر  بوده  و در این جلسات از  اساتید بومی و غیر بومی حضور می یابند.

صدری، با اشاره به امکانات این  مدرسه گفت : این مدرسه تلاش کرده تا  از امکانات روز آموزشی  چون کتابخانه، منابع مرجع پژوهش، اینترنت و ...بهره برده و امیدواریم در این رابطه خیران نیز مساعدت های  لازم را جهت افزایش کیفیت آموزش به عمل آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha