جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یمن

حوزه/ طلاب و روحانیون استان لرستان در حمایت از مردم مظلوم یمن با برگزاری تجمعی، اقدام وحشیانه و بی رحمانه آل سعود را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در این تجمع که حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و آیت الله صادقی، رئیس حوزه کمالیه خرم آباد نیز در آن حضور داشتند، طلاب و روحانیون با سردادن شعارهایی، جنایات آل سعود را محکوم کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در این تجمع گفت: پس از شکل گیری انقلاب اسلامی، آمریکا و اسرائیل به هر ترفندی متوسل شدند تا انقلاب را تضعیف کنند، اما به لطف خداوند و رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و اتحاد مردم،  این توطئه ها و نقشه ها به نتیجه نرسید.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین افزود: دشمنان با انواع نقشه ها از جمله تحریم،  تهدید و راه انداختن جنگ نرم سعی دارند به مسلمانان و جوامع اسلامی ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: دشمنان و ایادی استکبار  پس از این که نتوانستند انقلاب ما را تضعیف کنند، به فکر افتادند که آرمان ها و اهداف ملت هایی که با ما همپیمان هستند را مورد حمله قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: ایادی استکبار و آل سعود بدانند این حمله و لشکر کشی، آبروی آنها را در دنیا برده و کشتارمردم بی دفاع، جرمی نابخشودنی محسوب می شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین ادامه داد: رژیم آل سعود امروز در حالی مردم بی گناه یمن را به خاک و خون می کشد که از مسلمانی نیز دم می زند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha