جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه اصفهان

حوزه/ تجاوز عربستان به یمن جنایت دیگری از آل سعود است. البته از رژیمی که دردست معدودی دنیا پرست و افراطی اداره می شود هر روز باید منتظرجنایت تازه ای بود.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، حوزه علميه اصفهان، در بيانيه اي با اشاره به جنایات آل سعود، آورده است: یکی از اخباری که بشدت در دنیا منعکس شد و دل هر ایرانی و مسلمان و آزاده ای را رنجاند و باعث ایجاد تنفر بیشتر نسبت به رژیم وهابیت شد، حادثه فرودگاه جده بود.

در بخشي ديگری از اين بيانيه با اشاره به حوادث یمن، آمده است: تجاوزعربستان به یمن جنایت دیگری از آل سعود است. البته از رژیمی که دردست معدودی دنیا پرست و افراطی اداره می شود هر روز باید منتظر جنایت تازه ای بود .

حوزه علميه اصفهان در ادامه بیانیه خود آورده است: از مسئولین حج و زیارت انتظار می رود که از حقوق ملت شریف ایران و زائران مکرم ایرانی به هیچ وجه گذشت نکنند و عزت الهی را با هیچ چیزدیگر معامله و معاوضه نکنند و همچنین مردم شریف ایران اسلامی نیز مراقب شایعات و مطالب بی اساس باشند و مثل همیشه هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند.

در پایان این بیانیه آمده است: روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه اصفهان، اعمال نگین رژیم وهابیت را محکوم و از اقدامات متقابل مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت همه جانبه می کند.

روابط عمومی مرکزمدیریت حوزه علمیه استان اصفهان

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha